Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Vi satt i bilen, og jeg klaget over at jeg aldri får tid til å shoppe meg noen nye klær. Det er et evigvarende prosjekt, jeg går hele tiden rundt og har lyst på noe nytt men finner liksom aldri noe når jeg stresser rundt og leter. Enten har jeg ikke tid til å gå i butikker, eller så må jeg skynde meg rundt i butikken pga utålmodige barn. Og vet dere hva han sa??? Du kan jo bare ta av deg alle klærne, så er du kjempefin!!!!! Åh, jeg elsker den mannen. Hadde aldri ventet den kommentaren da! He he.Han reddet dagen. Etter 11 år og to barn sammen.....
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Aa saa haerlig, saant er alltid saa koselig!! Flink mann!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Hehe, pleier min mann å tøysesi også Når jeg ikke finner noe å ha på meg til "fest" sier han bare "kan du ikke gå naken da?". Meen, han sikter desverre mest til sex han da :/ Har forresten samme problem som deg når det gjelder truser. Etter fødselen har jeg hatt planer om et par nye string. Meen. Nå har det gått over 5mnd!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Mannen din passer sikkert velvillig barna mens du hamstrer string? Ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå