Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hva skal jeg gjøre hvis det holder på å bli slutt på melken min, babyen ikke vil ha grøt lenger og vil ikke drikke MME heller? Hun er 5 mnd...
line_n & sara Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 jeg har god erfaring m å øke melkemengden m akupunktur! ellers så kan du snakke med hs, de har kansje noen råd? har du prøvd forskjellig typer mme? kansje noen smaker bedre enn andre!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Kan jo prøve med yoghurt og middag og vann:) husker mini ville heller ikkje ha melk i den perioden, han var 5 månder han også. Til slutt tar h*n melk skal du se og grøt:I)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Ja jeg kan jo prøve det da, er redd for at hun ikke får i seg noe mat til slutt...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Vanlig yoghurt? Blandet med middag og vann eller hver for seg?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 ja det sjønner jeg, er ikkje noe gøyt når de ikkje spiser:(. Hvilket merke bruker du da? Hipp sin er ganske god:) får hun maisgrøt? så kan du jo prøve de for 6 månder om hun ikkje får det alt. Mini ville ikkje ha maisgrøten lenge:/ Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Har prøvd alt, både av Hipp, småfolk og nestle, både 4 mnd og 6 mnd...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 nei:)sånn baby" yoghurt".Er vell egentlig desser. Enten de på glass banan pære på glass er veldig god:) og de på beger frutti noe tror eg. Om hun liker det kan du blade det i grøten:) Kanskje hun liker det bedre da:) og vann på flaske
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 så dumt, har du prøvd med malte i ? kanskje hun liker smaken på det:/ prøver å tenke som det knaker no men ingen flere ideer:(
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Mitt beste tips er å øve med grøt. Vi holdt på leeeeegne før har begynnte å spise noe særlig. Nå går det ned på høykant. Og så kan du amme etterpå. Triks med flaske: Lillegutt ville ABSOLUTT IKKE ha flaske. Vi fikk han til å ta flaske på natta liggende i senga. Var kjapp å byttet ut smokk med flaske når han våknet og var sulten. Uten at han var helt våken og uten å ta han opp. Bare med hysj lyd og ammekluten godt inntill kinnet hans. Fortsatt mørkt på rommet. Jeg fikk det til første gang ei helg jeg var aleine med han og han sov så urolig. Våknet bare en time etter 23-puppen. Og da hadde jeg rett og slett to tomme pupper. Så jeg varmet litt nan og gav han. Det gikk rett ned! Måtte faktisk varme mer. Av og til må jeg ta han opp og roe han ned, få han til å ta smokken og legge han i senga og SÅ i han flaske. Nå tar han flaske på dagtid også, i fanget. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå