Gå til innhold

Yadda - om hår på brystet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skriver at du ikke liker menn med oppkneppet skjorte til brystvortene, med hår "stikkende" ut av den utringningen. Men ærlig talt, har de ikke hår som vises på brystet da, ja - da har de vel heller hår på magen enn hår på brystet?? Skjønner?

Har en mann hår på brystet vil det jo vise om han har kneppet skjorta opp til brystvortene (håper jeg da!)

=)

Skrevet

Joda, såklart har de hår på brystet når det vises! Mente bare at jeg har sett et par eksemplarer på sånn oppkneppet skjorte, og for å være helt ærlig så er det rett og slett en turnoff.. .selv om jeg altså foretrekker litt hår over null hår.. men når det strutter ut av skjorta, da kunne de heller kneppet den igjen og sett litt mer anstendige ut - synes jeg da.. ;)

Skrevet

Ja, sånn ja! Jepp, enig. Skjønte liksom ikke helt hva du mente. Eller HVOR du mente de hadde hår om det ikke burde vises når skjorta var oppkneppet.... Hihi =)

Skrevet

Hehe... dårlig formulert første gangen sikkert. Er ikke interessert i å beskue navlehåret til fremmede karer på byen heller da... så foretrekker de som hvertfall ikke går med åpen skjorte - eller toppløs på sommeren!! :s Det er jo selvsagt ok hvis de har fin brystkasse og passe hår, men dissende svette ølvommer kan de holde for seg selv.. :)

Skrevet

Hehe.... Ja, DE kan de holde for seg selv!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...