Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Del Skrevet 17. mars 2008 Lurer på om andre har opplevd noe lignende, og hvordan ble det eventuelt løst? Altså, jeg bestilte en vogn fra babyjungle.nl, som jeg enda IKKE har fått levert! Problemet virker å ligge hos Tollpost globe. Av praktiske årsaker valgte jeg å få pakken tilsendt til min mors adresse, da jeg skal være der i et par uker før fødselen. Jeg brukte det "trackingnummeret" jeg fikk på mail av babyjungle, og oppdaget at Tollpost globe hadde oppgitt "retur fra sjåfør" to ganger allerede. Mamma hadde ikke engang fått telefon fra dem, eller brev, om at noen pakke skulle bli levert på de to datoene. Tredje forsøk var sist torsdag, etter at jeg hadde ringt og purret på dem. Igjen står det "retur fra sjåfør, mottaker ikke tilstede"(!?). Ingen hadde ringt til mamma den dagen i det hele tatt. Så IGJEN måtte jeg ringe og purre på dem, spørre hva i all verden de holder på med. Ble da lovet av vognen/pakken skulle bli levert på mandag(altså i dag). Klokken gikk, og om ettermiddagen (15-tiden), ringte jeg IGJEN for å høre hva som foregikk. Fikk til svar at pakken ikke var blitt lastet for utkjøring, at de skulle ringe tilbake når de fant ut hva som hadde "sviktet". Fikk da en telefon ca. en time senere fra hva jeg antar var en av sjåførene deres. Han sa at pakken kunne bli utkjørt i morgen, og spurte samtidig om hvor den oppgitte adressen var?! De har altså ikke peiling på HVOR den skal leveres, og har ikke giddet å ringe og spørre etter de såkalte "retur fra sjåfør"-tilfellene??? Jeg forklarte da veien, og fikk til svar at: Men kan vi ikke levere det et annet sted, i sentrum f.eks.? Jeg sa: Ehm, helst ikke?! Så sa han at de skulle ringe tilbake i morgen for å opplyse om hentested?!!! FY FAEN! Skal de ikke levere på døren da, har jo hørt flere her beskrive at de har fått pakken fra babyjungle på døren??? Er da ikke min feil at de ikke GIDDER å sette seg inn i adressene de skal levere til? Jeg har jo betalt for vare og transport, har jeg da ikke krav på at de leverer den til meg? Uff, dette ble langt, er bare så forbannet og frustrert pga. dette. Dårligere service har jeg aldri vært borti noensinne!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137175745-elendig-service-og-levering-fra-tollpost-globe-etter-bestilling-fra-babyjungle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå