Gå til innhold

kall det gjerne en brannfakkel..

Anbefalte innlegg

og jeg er jo hormonell. Men jeg blir litt oppgitt over de som blir veldig aktive inne på denne terminklubben, enda de ikke vet om de er gravide enda...de er altså prøvere. Dette synes jeg fordi jeg prøver å kikke litt på de som er her, bli litt kjent, prøver huske nick, er litt insp av terminklubbene på babyverden som er så hyggelige.....Men så: plutselig forsvinner den ene og den andre fordi Tante Rød kom liksom..Mulig jeg har misforstått og er grinete helt uten grunn (noe som skjer rett som det er om dagen), men trodde disse sidene var for som hadde påvist graviditet med slutt i nov...Til forskjell fra Bli gravid og fellessiden som 1.trisem er..noen synspunkter?burde jeg bare gå i skammekroken? synes det er hyggelig å snakke med folk liksom, det er ikke det....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137175504-kall-det-gjerne-en-brannfakkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg, men det blir jo snart sånn at det ikke går ann å bli gravid så man har termin i nov. lengre... jeg mener det blir des. Skjønner jo at mange gleder seg og håper, men som du sier så finnes det egne sider for prøvere...

Jeg synes dere kan la alle være her inne hvis de vil. Prøvere eller gravide!!! Jo fortere de kommer inn her jo bedre kommer man i kontakt med andre. Fint at det også finnes en prøveside!Flott!! Men la prøverne også komme hit. Var selv prøver når jeg kom inn hit, og syntes det var godt å ha flere rundt seg. Jeg er nå 5+6 og er blitt kjent med flere her inne!

det er jo ikke sånn at jeg ikke lar alle være her inne, jeg rår jo ikke over det...alle får bare komme hit eller hvor de vil, men det var min mening om en bitteliten fillesak som ikke er viktig for meg i det hele tatt ;) kos dere alle mann, og lykke til til alle!!

Annonse

Skjønner hva du mener. Jeg også ble litt forvirret i starten.. trodde dette var en klubb for de som virkelig har termin i nov. Men som deg, så har jeg vært innom andre forum som fungerer sånn. Så skjønte jo etterhvert at dette var klubben for "alle".. Men de andre detter jo ut etterhvert som tanta kommer da. Så er det bare oss gravide igjen, og litt mer oversiktlig ;-)

Helt enig med hovedinnlegger.

Jeg synes det er feil å henge i terminforum før man er gravid. Jeg har vært prøver i mange mange år. Man vet aldri hvor lenge man må vente før man endelig blir gravid og man risikerer jo å være innom 12-36 terminforum før man endelig er gravid. Dette må jo oppleves som veldig frustrerende?

Jeg personlig hadde blitt skikkelig deppa av å hele tiden hoppe fra terminforum til terminforum.

Dette er selvfølgelig ikkenoe personlig mot de som prøver, men mer en betraktining av fenomenet. Jeg kunne aldri tenke meg å skrive noe på et terminforum om jeg ikke var gravid, men lese der, ja, og ønske meg dit, ja.

Hilsen ufrivillig barnløs i 5 år. Nå snart 3-barns mamma!

hva med oss som TROR de er gravide, som er langt over IKM men som ikke enda har tatt test? (dumme påske)

Jeg sjekket og skal såfal være her OM jeg er gravid. ikke at jeg er en prøver.. men tror jeg er.. har jo endel symptomer.. men de kan kanskje og være symptomer på tante rød, da..

Men er såfall godt over IKM, har ikke brukt prevansjon, og har mye symptomer.. så hei alle sammen, håper vi blir mer kjent!:)

Annonse

Hei!

Føles hvertfall godt å "prate" med folk i samme situasjon som også skal ha bebis i november, siden jeg ikke kan snakke med så mange andre om det foreløpig...

Ble nysgjerrig jeg-skal du ha trillinger, eller er det barn nr tre etter å ha prøvd i fem år??:-) Grattis:)))

Jeg har prøvd i tre år med en operasjon og tre prøverørsforsøk, så det er ganske så kult å kjenne den klumpen nederst i magen og jeg gleder meg sinnsykt til magen skal vokse...

Ingen trillinger her. Blir tre barn med forskjellig alder. De to andre er 15mnd og 27 mnd. Prøvde i 5 år før vi fikk førstemann.

Smålig, javel, men er det det noe særlig å gå fra terminklubb til terminklubb og se andre bli gravide, og selv måtte gå videre til neste klubb? Gang etter gang?

En annen ting er når mensen er forsinket og man har symptomer. Da har man jo grunn til å tro at man hører hjemme i et terminforum. Men etter min mening har man ikke grunn til å tro at man hører hjemme i et terminforum bare fordi man har hattt ubeskyttet sex en periode. Men det har livets harde realiteter lært meg.

Skjønner at det finnes ulike meninger om dette temaet og ingen av oss har mer rett enn den andre. Derfor må hver enkelt føle på hva som er best for en selv. Jeg vil i allefall ikke meg selv så vondt å være i terminforum eller terminforum, bare for å ikke kunne fortsette å bli kjent med folk, og måtte melde meg ut.

Ønsker alle som har og som ønsker seg nurk i magen lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...