Love my kidz Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Poden min er straks åtte mnd og i forbindelse med at jeg holder på å gå tom i puppen så har jeg prøvd å lære ham å like mme. Det gjør han absolutt IKKE. Jeg vet at det ikke er anbefalt å gi babyer kumelk før de er ett år, men bortsett fra evt. allergier.. hva er ellers årsaken? Jeg har allerede gitt ham litt å smake på, og han likte det kjempegodt. Han fikk ikke vondt i magen eller har ikke fått noe utslett. Virker som han tåler det godt. Flere som trosser anbefalingene om å ikke gi kumelk før 1 år? Ps.. er IKKE et tulleinnlegg, heller ikke provokasjonsinnlegg.
vero:o) Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 går sikkert fint det når vi var små så fikk vi kumelk fra vi var 6måner å har ikke tatt skade av det men alt skall jo fulles boka til punkt og prikke i dag..
"husmor"med lille Nora Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 eg har ikke begynt å gi mi enda. men hun kommer til å begynne litt når hun er 9mnd. for hun skal i barnehage når hun er 11 mnd. så begynne så smått å venne hun til det. men tror ikke det hadde skadet å begynne så smått. men kansje du skal høre med hs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå