Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 HVOR SKAL JEG STABLE ALLE TOMME KARTONGER NÅ DA?! AAARGGGH!!!!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Du drar av plastkorken og leverer den sammen med all annen plast! Så stabler du kartongene slik du pleier.. Vanskelig?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jamme,, jeg har da brukt å stappe tomme kartonger inni annen tom kartong. Spare plass i papiravfallet. Og den plastdingsen er et fremmedlegeme som stadig forsvinner - og ja jeg skjønner at den er plastavfall.... Får ikke stappet kartonger inni hverandre nå og det må jeg si Tine, detta var dumt
1kar&1møy&meg™ Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 De skal jo resirkuleres med kork står det på dem.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Går foressten fint ann å stable flere i en kartong, får bare ikke så mange av i hver.
Januarjubel! Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Ah jeg er så enig HI! Skjønner ikke poenget, er jo enklere med sånn det var før. Tror Tine at vi i 2008 er blitt for dumme til å skjønne det gamle konseptet lenger eller? Og det er jo et poeng at det ikke går an å stable like bra som før - og dra av plastkorkene fører alltid til sprukne negler og vondt. Hehe...er som regel positiv til forandringer som skal gjøre hverdagen enklere jeg, men akkurat her har de bomma! :-)
trillemamma Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Jeg liker de tuttene. Det er heller ikke noe problem å stable kartongene, men det blir litt mindre kartonger i hver kube.
nickoline og supermann Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Jeg orker ikke stable noe mer - miljøsvin. JA! Var kjempeflink med plastikk en stund også.... nei. rett i søpla uten vasking og skylling er best. jeg liker tuttene på melka. føler at melka holder seg bedre. hilsen ei som kun drikker fersk melk!
Minnie Mom Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Liker dem jeg! ) Skyller og bretter kartongene og kaster de i pappsøpla uten å stable, det gidder jeg ikke..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 vet dere ikke at man skal kaste den plasttuten sammen med pappen faktisk? trenger ikke rive den av
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Nå kjøper jeg Q - melk men ser ikke problemet. her går de rett i søppla da.. Men vi resirkulerer plast og papp.. Hvorfor må vi på "landet" resilrkulere mens de i de store byene ikke må? Veit ikke om det gjelder alle byene men Oslo sorterer ikke plast i alle fall..
To tette + snart ei med flette Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 De har ikke kork på 1 1/2 liter lettmelk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå