Gå til innhold

Lister meg inn her :-)

Anbefalte innlegg

Testet positivt på fredag, etter en uke med sterk mistanke - og gleden over positiv test er stoooor! :-) Ca 5 uker på vei, litt over tenker jeg..

Symptomer: Småkvalme, ømme bryst, skikkeli OPPBLÅST mage - allerede (er min 2. graviditet, så dette er kanskje normalt?), halsbrann, hmm noe mer da.. Jo TRØTT! hehe... Funker bra med en treåring i hus ;-)

Hva med dere da folkens? :-) Hva slags symptomer har dere? (finnes kanskje noen tråder på dette fra før, men.. shit-la-gå :-P )

Noen fra Bergen her forresten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137174867-lister-meg-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har prøvd i nesten 3 år nå.. både med og uten pergo kurer. Jeg har også hatt en laproskopi for å fjerne cyster på eggstokkene i august i fjor.

Vi hadde nesten gitt opp nå, og legen henviste oss til prøverør for et par uker siden.

Jeg fikk litt sjokk når testen var positiv på fredag og når inkallinga til fertilitetsklinikken lå i postkassa samme dagen :)

Nå er det bare å være så forsiktig som mulig og håpe man ikke mister det. Jeg har jo ikke hatt noen "ille" symptomer, så jeg får ta det som et godt tegn :)

Hva med deg?

Er ikkje kvalm,men innbilt meg å vere uggen ein gang i blant,hihi...

Er førstegangs, so er eksra spennende.Men da er da nok for dei med fleire og:-)

Ellers oppblås,fått ein liten kul,men berre eg som kan "sjå og føle",for eg kjenner det er annerledes nederst på magen....Magen i seg sjølv har nok ikkje vokst;-)

Annonse

Gratulerer så mye! :) Alltid koselig med nye gravide mennesker. ;) Jeg har heldigvis ikke så mange ille symptomer ennå, jeg er øm i brystene (kan ikke løpe lengre...) og har veldig treg mage, ellers er jeg egentlig bare ganske trøtt. Takk og lov for at det er påskeferie nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...