Alvepia *happy mum* Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 hehe, jeg klarer ikke å la være.. som tidligere har jeg skrevet at jeg testet positiv på dag 8 og 10.. etter der har jeg testet positiv på dag 12 OG 13... å de er like positiv. i dag tok jeg en clear blue digital, men trodde ikke jeg skulle få noe utslag på den siden jeg ikke klare å få nok urin på pinnen. å at den gikk rett vest.. så jeg fikk sambo til å se på den, å der sto det da GRAVID:) Så der er vist nok av Hcg i urinen te å gi utslag på så lite urin.. på kvelden i tillegg.... Måtte bære skrive, nå ENDELI begynner det å gå opp for meg at jeg faktisk skal bli MAMMA:)
74skytte Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Der ser du. Du er virkelig GRAVID! Deilig! Lykke til videre!
Alvepia *happy mum* Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 :) :) :) :) :) *klare ikke å tro det* :) :) :) :) :) ska virkelig slappe av i påsken, reiser hjem te familie, å da får dem også vite:)
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer så mye. Ja dette blir nok en av de bedre påskene du har hatt tenker jeg. KOOOOS deg masse. klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Grattis! Anbefaler deg å ta blodprøver for å sjekke at hcg stiger som normalt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå