Nattinatta Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei. Er det noen som vet om noen fine mammajeans? Kunne tenke meg noen fine slike bukser. Ønsker at de ikke skal være for lange forann/lang strikk, men at det ser ut som "narmale" bukser med linning ol. Jeg er heller ikke så lang i bena, så helst ikke så lange. I tillegg ønsker jeg ikke å bruke altfor mye penger på en slik bukse... Noen erfaringer rundt forbi?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=533151690&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=14764&LanguageNR=0 Se på denne...om det er rett str. da:)
mamma til 2... Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 sjekk på polarn&pyret:)dritfine på... jeg er veldig kresen og falt pladask for disse:)
lisenr3 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg har liggende ei helt ny mammabukse...den er kjempetøff, men litt lita for meg- og er derfor aldri brukt. Den har normalt liv og stilig jukseknapp fremme- også har den et sort tøystykke over magen, men det kommer jo uansett under genser/overdelen. Den er i str m- og kosta 399 når jeg kjøpte den. Jeg selger den billig om du er interessert... Send meg en pm med mailadresse, så kan jeg sende bilder om du vil...
Undrende85 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 www.motherhood.com Hvis du kjøper for under 200 NOK så er det ikke toll. Der er det UTROLIG mye forskjellig å velge mellom, blant annet for oss som er korte i bena. Mange av buksene kommer i 2 utgaver, en med kortere ben og en med lange ben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå