Gå til innhold

Dere som har soverom i en annen etasje enn stua... Hvor sover barnet på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger mini i vogna, men føler ikke han sovner godt med mindre vi er ute å triller. Senga hans er i 2. etasje og jeg oppholder meg mest nede.

Legger dere barna deres i en annen etasje på dagtid?

Jeg kan jo alternativt bruke babycall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sover ute på verandaen i vogna, med babycall ;-)

Skrevet

Jeg vil gjerne skille mellom natt og dag, så senga på soverommet (det er i en anne etg en stua) blir bare brukt om natta.

På dagtid sover han en liten dupp i vogga på stua, og seinere sover han noen timer i vogna ute. Da bruker jeg babycall.

Hvis du vil at mini skal sove i senga om dagen kan du jo bruke babycall, og gå å se til han innimellom hvis du ikke syns det er nok.

Skrevet

vi har to etg, men det er ikke store avstander, alikevell!

kan legge snuppa hvorsomhelst, ikke noe problem å sjekke til henne uansett!

men vi bor i leilighet, hadde vi hatt et stort hus, ville det nok bydd på større problemer! bruker babycall, men mest på kvelden etter leggetid..

Skrevet

når vi går tur om morgenen så sover hun der første luren i vognen, men de andre lurene så sover hun på rommet sitt i 2 etasje, på helt mørkt rom også, for hun vet det er dag, for hun har nemlig forstått at bading,pysj og grøt betyr kveld;)

bruker da bare baby call;)

Skrevet

Jeg legger han utenfor døra i vogna i 2.etasje med babycall etter trilleturen. Når han tar de små lurene sine på dagen, må han bysses i søvn og sove i fanget mitt. Legger jeg han ned våkner han med engang. Sikkert gjort det til en uvane nå, han er snart 3mnd, men synes liksom det er koselig å gi han litt nærkontakt også.

Skrevet

Sover i sengen sin i 2 etasje. Bruker babycall. Huner 8, 5 nd nå, de første 6 månedene sov hun i vogn ute eller inne.

Skrevet

Litt snåle greier når jeg ser på svarene.

I et annet innlegg skriver alle at de aldri går fra barnet ute.

Hverken i bhagen, utenfor butikken eller alene i bilen.

Her inne kommer det omtrent bare svar som sier "i vognen ute" :)

Tror det er en gjeng med trend-damer her inne, hvor den 3. ikke tør å si noe annet en de 2 første gitt!!

Det er ikke samme nickene som er her på dette innlegget!

Bare så det er poengtert. Er lenge siden de innleggene jeg sikter til var også. Jeg klarer ikke å lete de frem igjen.

Her sover hun både i senga og i vogna på dagtid.

Er "bare" 5mnd men har lenge skjønt forskjell på dagdubbene og natta gjennom rutinene :)

De første mnd`ene hadde vi vugge i stua. Men der sov hun ikke særlig godt.

Soverommet vårt er i en annen etg, men vi hører henne som regel uten babycallen. Begynner å bli sløv til å skru på den nå. (God å ha om jeg ser på tv eller styrer med noe annet som kanskje lager litt bråk)

Skrevet

Jeg går ALDRI fra mini alene utenfor butikken eller i bilen. Men han sover jo ute, da. Det da en vesentlig forskjell??

Skrevet

Her så sover snuppa i vogna på dagtid. Vil at senga på rommet hennes skal være forbeholdt natta. Da vet hun at når hun blir lagt der så er det nattatid :-)

Fungerer utmerket!

Hun er straks 1 år og jeg har gjort det slik hele tiden :-)

Skrevet

Selv om jeg aldri lar ungen min være alene i bilen eller utenfor butikken, så lar jeg han sove ute. Hvorfor? Fordi han ligger på verandaen VÅR som ingen ser fra veien, og babycallen ligger oppi vogna. Det er to totalt forskjellige ting.

Skrevet

Her sover mini ute hvis det er bra vær, ligger da i vogna i hagen ved stuevinduet som jeg har litt på gløtt så jeg hører ham:o) Er det dårlig vær ligger han i senga si, bruker ikke babycall selv om det er i en annen etasje enn stua, hører ham godt nok når han vil opp;o)

Skrevet

Hun sover to ganger på en dag, en gang ute i vogna og en gang oppe på soverommet i 2.etg. Bruker ikke babycall engang jeg, men dørene står oppe så jeg hører når hun våkner...

Skrevet

Jeg legger likjepia i vogn ute, fra 2-3 ganger om dagen, utefor stuevinduet :) har egentlig ikke noe valg, da hun ikke vil sove i senga på dagtid :) Hun sover ofte veldig utolig på dagtid, og må ofte ut å bevege vogna et par ganger på de 2timene hun sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...