Kjempeglad mamma Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei! Blir så glad når jeg leser om alle som tester positivt om dagen - og om de små verdensborgerne som er født i det siste! Til dere som fortsatt drømmer og prøver er det bare å ønske masse lykke til!
estragon Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Takk:) Blir en deilig påske dette! Første gang vi prøvde var i påska for tre år siden. København er et deilig sted på våren! Til dere som skal nedover i påska: ta en tur i botanisk have, det blomstrer!
Kjempeglad mamma Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 En flott tid dere går i møte, på flere måter!!! Min første tur til Køben var sommeren for snart fire år siden. To år senere kunne jeg reise ned på en liten sommerferie - og da endelig med mage! Og nesten et år etter det igjen hadde jeg mini med på tur til deilige København, hadde planer om å hilse på Storkdamene, men det fikk jeg ikke tid til. En ting er i alle fall sikkert: Selv om det er litt av noen påkjenninger å reise ned gang på gang, er det jammen bra at byen er så deilig som den er, ikke sant!! Kjempegod påske til alle mammaer, gravide, prøvere, ønskere... =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå