Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har tenkt å kalle sønnen min for Petter, hva synes du?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Sjarmerende navn som passer på gutt uansett alder.
prebs Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Veldig koselig. Kjenner bare hyggelige og staute gutter som heter det:)
Gulp Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 HERLIG navn, flott, sterkt og sprekt! En av mine absolutte favoritter. Min gutt ville kanskje hett det, hadde vi hatt et annet etternavn.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Fint og greit navn egentlig, jeg syns bare det er litt kjedelig..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Liker det veldig godt, men det er nok pga personen jeg assosierer det med! Svogeren min heter det, en skikkelig kjernekar! Fantastisk flott gutt (Han er lillebroren til mannen min, så er blitt litt min lillebror også, selvom aldersforskjellen ikke er så stor)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Fint navn, og ikke så mange som bruker det på små gutter nå.
Hikken Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 Staut er ordet ja:-) Synes det er et nydelig navn, og hadde det ikke vært for at jeg skal få jente hadde jeg nok hatt det på lista mi selv :-) Kjenner bare koselige petterer :-)
Plutte Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 Petter er mitt desidert favoritt-gutte-navn! Men desverre er ikke mannen min helt enig. Liker det godt fordi det er enkelt og greit og kan uttales bra på engelsk. Liker også: Espen, Anders, Erik, Morten og Ole... men får ikke gjennomslag for noen av dem. Mannen min syns de er for kjedelige... men det er jo nettopp derfor jeg liker dem så godt. Har en Jens fra før, og vil at det skal være litt i samme klasse. Så kos deg med Petter'n din, heldig du!... jeg må nok finne på noe annet.
<3 coccinelle Skrevet 19. mars 2008 #15 Skrevet 19. mars 2008 Har selv en Petter som nå er tenåring. Har aldri angret på navnet hans. syns fortsatt det er veldig firnt og ikke så mange som heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå