Gå til innhold

stole på ul kjønn i uke 13??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kommet til uke 33 kanskje litt.Skal inn på ny ul er neste uke.Var på kontroll i dag på sykehuset og legen og jm mente at ungen virket liten,og at min termin kanskje var rett..den er ca en mnd etter ul termin.

Så er litt usikker på og stole på kjønnet jeg fikk høre da legen først mente jeg var 17uker på veg.Men nå kan det vise seg at jeg kanskje bare var 13uker på vei istedefor.

skjønner??ble litt rart skrevet dette.

Skrevet

ja vi fikk vite at vi ventet gutt i uke 13 i mitt forrgie svangerskap. Men det var med ett veldig bra ultralyd utstyr på ullevål pga tidligere ma

Skrevet

var kun vanlig ul utstyr her.

Skrevet

Hei!

Jeg ville ikke stolt på det. Dette er et stadie da man lett kan se feil på kjønn!

Jeg fikk beskjed om at vi ventet en gutt i uke 13 selv, men i uke 19 og 3d i uke 29 så vi en jente ;)

Skrevet

Som hun over her skriver, så er det rundt disse ukene kjønnene ser mest like ut, så ville nok heller ikke stolt helt på det.

Vi fikk vite at det så ut som gutt i uke 15, men de andre ul'ene jeg har vært på har vist jente:)

Skrevet

Hadde nok ikke turt å stole på det da nei... Søsteren min var til ultralyd i uke 14 hos en spesialist med tipp topp utstyr, og fikk beskjed om jente. Men ut kom en gutt :-)

Skrevet

okey..da blir det litt spennede og se neste uke.Noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...