Gå til innhold

Gutten min har endelig blitt veldig flink til å legge seg alen for kvelden, men nekter å legge seg alene på dagen, hvordan gjorde dere? 10,5 mndr gammel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har blitt kjempe flink så jeg skal egentlig ikke klage, men det hadde vert så veldig greit om han kunnne legge seg selv på dagen, uten at jeg nødvendigvis trenger å sove sammen med han eller ligge ved siden av han.. Om 5 uker er han storebror og da blir det veldig vanskelig om han har denne vanen...

Hvordan gjorde dere for å få det til?

han blir helet hysterisk uansett hvor trøtt han er. Med en gang jeg legger han ned hylskriker han, og det er så vondt at jeg ikke klarer å la han ligge sånn:-(

Skrevet

Med begge mine så har jeg godt over til vogna på dagtid, det har liksom blitt sånn etterhvert, Elias er snart ett år, og har brukt vogna på dagtid i snart ett par mnd, synes det er en fin måte å skille dag og natt på,også går det ann å være ute i sovepausen også, da ungene er vant til å ligge i vogna.. Kjenner mange som må hjem for ungene skal sove..

I bhg som han skal begynne i til høsten så bruker de også vogn til soving,så han kunne like godt venne seg til det nå...

Skrevet

Har prøvd vognen, han elsket å sove i den da han var mindre men nå er det ikke snakk om...

han ble helt utslitt og sur og grinete sist vi var ute i byen han sov ingenting den dagen og han pleier å sove to ganger pr dag...

Skrevet

Vet du, da lillis her ble ti mndr. ville ikke han heller lallle i senga si på dagen og vi gikk over til vogna, bare for å oppdage at nå en mnd senere har den perioden gått over. Kanskje for spennende å være oppe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...