Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg fikk mens 10. februar, 8 mnd etter fødsel, og ventet den 4 uker etter. Men den har uteblitt, tok en CB test på dag 33 som var neg. Bruker ikke prevensjon, kan jeg likevel være gravid? Eller er mensen svært ustabil etter fødsel? Det skal sies at jeg har hatt mensmurringer siden dag 26, men ingen mens, altså;o/ Noen som kan hjelpe meg? På forhånd 1000 takk!!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Ja, mens etter fødsel er svært ustabil.. før var syklusen 21 dager nå er den ca 28-32 dager.. klager ikke, jo lengre jo bedre, he,he.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeg skulle hatt mensen for ei uke siden..Testet 2 ganger, senest imorges og det var negativt... Hadde mensmurringer i begynnelsen av mars men ingen mens. Har hatt mens 5 ganger siden födselen og det var sykluser på ca 28-32 dager. Jeg ammer ganske ofte ennå, gullet er 7,5 mndr og vi bruker heller ingen prevensjon, bortsett fra "hopp av" metoden.. Flere her skriver at syklusen kan väre litt rar etter födselen, så jeg satser på det selv om det er veldig irriterende! Kjenner alle symptomer, ökt matlyst, oppblåst mage, humörsvigninger etc etc..men ingen mens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå