Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Noen som vet hva det kan være tegn på eller ? Har vondt i nyrene, så kanskje det er uvi ? noen som vet om symptomer ? Det er ikke fordi jeg ikke har drukket på lenge, for jeg har drukket masse idag ..
lisa:-) Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Hei, hvis du har vondt bak i nyrene høres det ut som en nyrebekkenbetennelse. Jeg har hatt det 3 ganger, og har da hatt vondt bak i nedre ryggparti, brun og uklar urin+dårlig allmenntilstand. Hvis du er i dårlig form, ville jeg tatt med meg en urinprøve og kommet meg til lege. Håper det ordner seg:-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 ja et eller annet er det.. måtte ta smertestillende pga vondt bak ved nyrene føler meg skikkelig slapp også ! får ta meg en tur til legen imorgen.. er så kjedelig for det er så langt til legen her,
lisa:-) Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 uffamei håper det ikke blir verre i natt! Det blir fort bedre med antibiotika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå