Gå til innhold

Er det plass til voksipose i Teutonia s3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer Teutonia S3 til min junibaby ettersom jeg ønsker meg en lett lun vogn, som også er romslig. Dette har jeg fått forståelse av at Teutonia er. (?) Jeg har en voksipose fra første barnet som jeg ønsker å bruke denne gangen. Er det noen som vet om den passer i S3?

Lurer også om dere som har vognen synes den er lav? Det virker også som mange velger softbag til vognen.. positivt/negativt om den?

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg har softbag i vogna og den er jeg kjempe fornøyd med. Jeg brukte den til sønnen min var 7 mnd. Da la jeg den bort for den ble for liten. I vinter har jeg brukt voksipose på det kaldeste. Det går kjempe fint. Men nå er sønnen min 11 mnd og begynner å klatre og kave seg løs( jeg har ikke hull til seler i min voksi) så nå må jeg ha pose med hull til seler. Så da kom jeg plutselig på at softbagen skal du jo kunne bruke som pose når du tar bort den kanten som er rundt hodet osv.. Og det ble kjempe bra. Nå har jeg en fleece foret thermo pose inni denne softbagen. Det kan han bruke lenge ser det ut som.

At vognen er lav har ikke jeg merket for jeg er bare 160. Så for meg er den akkurat passe. Det som jeg liker minst er at det er litt vanskelig å komme til under vogna,men når jeg knapper opp to knapper på hver side av handle kurven så får jeg inn mye mer. Må inn fra siden da.

Jeg er alt i alt kjempe fornøyd med vogna. Har trillet mange mil med den:-)

Skrevet

Hei, jeg har S3, og den er veldig lun og god ja, jeg er ca 1,70cm og synes ikke vogna er for lav, jeg er kjempefornøyd med den! Jeg hadde softbag med dunpose oppi, den er vel ca samme størrelse som en voksipose, barnet mitt lå oppi den til h*n var 7mnd. kunne nok ha brukt dunposen litt lenger, men da var det for varmt:-) men det er nok sikkert bedre plass i hardbag vil jeg tro!

Men til mitt bruk var vogna perfekt og softbagen var jeg veldig fornøyd med, god og varm på vinteren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...