Gå til innhold

Sier hun har vondt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 åringen sier aua hver dag. Aua magen, aua tissen, aua rompa.... skal jeg tro på dette eller? Hun sutrer når hun sier det...men det går fort over liksom.

Skrevet

Høres ut som om ho vil ha litt oppmerksomhet :-)

Skrevet

Sier hun det ofte og der ser ut til at hun kanskje plages med noe så er det jo bare å ta en sjekk til legen for sikkerhets skyld. kan jo være en urinveisinnfeksjon eller noe ...

Skrevet

vanskelig å vite altså. Noen ganger holder hun hånda inni munnen og sier au au også. Andre ganger sier hun det 10 sekunder etter søstra sier det... Vet liksom ikke om jeg tror på det, samtidig som jeg er bekymret for om det er noe hun plages med. I værste fall kreft! huff, slike tanker dukker også opp.

Takk for svar :)

Skrevet

Gutten vår på 2,5 år sier ofte at han har vondt. Det er vondt i foten, i munnen, i nakken og i ryggen. Vi er veldig obs på dette men jeg tror nok det er mest oppmerksomhet. Han får vondt i magen hvis lillebror griner og har vondt i magen og han får vondt i nakken hvis jeg sier at jeg har det.

Men man skal selvfølgelig være obs på det. Men går det fort over og hun ikke er sutrene og grinete eller sover dårlig er det kanskje ikke vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...