rampejenta - ny spire Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 og ingen mens.. ømme pupper og svimmel.... tok en test når jeg kom hjem fra jobb.. men jeg var kjempe tissatrengt så jeg greide nesten ikke å treffe testeren... men jeg fikk en lys rosa skyggestrek(QR). har aldri fått desse skygge strekene før.. men gleder meg til å få testa i morga tidlig.. da skal jeg får gjort det i en kopp så testen blir skikkelig
Lovehearts Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 ååååååååååå, skal krysse fingrene for deg i hele natt!!!!!!!!
rampejenta - ny spire Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 testen var bare en svak strek i dag også, på morgenurin.. men det er litt farge på den da... så lenge mensen holder seg unna så håper jeg på at jeg faktisk er gravid igjen.....
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Drister meg ut på et forsiktig GRATULERER!!!! her Du er nok gravid Så lenge det er farge på streken, så er den gyldig, uansett om den er svak eller sterk Jeg har ikm i dag, og ingen tegn til tr så langt... Hadde et super høyt progesteron nivå denne gangen, så har hatt en god eggløsning!!! Krysser fingrene her nå... Lykke til med graviditeten og den voksende magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå