Gå til innhold

kvalm enda noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler med deg!!

Vet du kjønnet?

Jeg skal ha jente denne gangen og er dårligere enn med storebror.

Jeg er 21uker og er uvel og kvalm store deler av dagen, men spyr ikke. Også her begynner bekkenet å verke, jeg mister litt motet når jeg vet jeg bare er halveis.

Fy så grusomt det må være å spy enda..

Jobber du?

Jeg spyr ikke jeg heller, men er tidvis fryktelig kvalm fortsatt... er i uke 18-19 nå, og synes det er veldig slitsomt... Håpløst å slite seg gjennom dagen på jobb.. og har da i tillegg en på to år hjemme... er også fryktelig sliten og trøtt hele tiden, men sliter heldigvis ikke med bekkenproblemer... bare litt sliten i ryggen innimellom...

Hei

Jeg spyr enda jeg og! "Godt" å høre at det er andre også...jeg spyr ikke hele tiden, men har uker hvor jeg spyr mer, og noen uker hvor jeg ikke spyr. Og i tillegg merker jeg det godt i halebeinet og bekkenet... flere som merker det godt i halebeinet? Er dette normalt? Er helt gåen der på kvelden...

Thea

Spyr annenhver dag cirka, kommer veldig ann på hva jeg spiser.

Lurer veldig på om det er jente denne gangen for jeg var ikke så spysyk sist...

Bekkenet og halebeinet kan ha en lei tendens til å stivne etter en dags jobb. Uff gruer meg til sommeren jeg:(

Annonse

jeg jobber 60 %.litt rart for jeg er vandt til å jobbe nesten 140% til vanlig (er frisør) jeg har ei jente på 3 år å når jeg gkk med henne kastet jeg opp i 9mnd. så d er vel jente dette også. vet ikke hva d blir enda.skal på ul den 27 mars. lurte på om jeg hadde noen spy "søstre" her. bekkenet er d vel fleire som plages med tror jeg. er ikke så hardt rammet. kjenner d bare de kvelder der d har vært en travel dag. stikker litt nedover høyre bein. er d mange som har lagt på seg til nå? jeg har gått ned 6 kg. var på kontroll i dag.å fikk høre at jeg måtte begynne å prøve alternative metoder. er d noen som har prøvd sånn armbånn mot kvalme? har ikke heilt trua

Jeg er fortsatt kvalm og har brekninger-men kaster ikke opp lenger heldigvis...Har to jenter fra før,var dårlige med dem også,men IKKE så lenge...Gav seg rundt uke 12,med begge...Nå er jeg 18 uker...Kjenner frustrasjonen over å være så dårlig...

"Godt" vi er flere....

Annonse

Er i uke 20 og sliter med kvalme fortsatt. Alt går bra når jeg tar det med ro, men det er jo ikke alltid så enkelt... Har vært på ultralyd og vi venter en gutt... Halebenet verker også. Godt å se at andre har samme symtomer. blir ikke så bekymret da.

sinnsykt godt å vite at vi er flere!! sitter å lurer på om det kommer til å bli bedre eller ei... men den dagen, hvis den kommer, der jeg faktisk ikke er kvalm eller spyr kommer jeg sikkert til å bli så sinnsykt sjokkert at jeg kommer til å sitte å forvente at jeg skal bli det veldig snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...