kaos83 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 noen som vet hvordan jeg kommer meg billigst mulig til ålesund og tilbake? får kanskje sydentur derfra om 3 dager...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 fjordekspressen 600 kr for en person fra Bergen til Ålesund (dette tar dog 9 timer hvis jeg ikke tar feil) Vet ikke om det går noe tog? NSB har jo hatt biletter til 199kr uansett hvor man skal. Kanskje du finner noen billige flybiletter dit?
tine29 Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Billettene på kystruta er desverre dyre:( kan kjøre, men det tar jo lang tid, i tillegg til alle fergene.
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Hurtigruten da? Den skal ikke være så dyr nå utenom sesong tror jeg, vertfall ikke uten lugar!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Går ikke tog. Da må en til Oslo, så til Åndalsnes og så med buss til ålesund. Fjordekspressen går to ganger pr dag, kl 0800 og 1200 tror jeg. En får grupperabatt om en er to som skal til samme sted. Tar lang tid, men den er helt grei. Hurtigbåten er samme pris, men går bare til Selje - men det kan være buss på andre siden. Veldig fin tur:) Fly kan du ta både til Vigra, men også til Volda/Ørsta og så videre med buss til Ålesund. Den går hver time. Tok fly bergen - ålesund for en tid tilbake og betalte 700 t/r.
silia Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Du kan være heldig å få ganske billige billetter til vigra. Et annet alternativ kan være nor way bussekspress. Men det tar jo mange timer da. Et annet alternativ er med Widerøe til hovden(her kan du også være heldig å få billige billetter), og så time ekspressen fra Volda til Ålesund og flybuss fra moa til vigra. Blir jo litt kronglete da, men det går kanskje greitt om du ikke skal reise med mange barn....? Det tar ca 1,5 time fra hovden til ålesund, og en halvtime med flybussen til vigra. Du må gå ca 300 meter fra flyplassen(Hovden) til busstoppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå