Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Da er det et faktum, vi er nå i full gang med forberedelser til ivf, ringte inn mensen i dag og skal nå bare vente på å få tilsendt medisiner.

Er så fryktelig spent om dette vil funke. Etter 2 1/2 år med prøving og 1 SA så håper vi endelig at ventetiden er over.

Er det noen som kan fortelle litt om hva vi har i vente?

Har spray, medisiner innvirkning på kroppen? Humør?

Takker for alle råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen!

Er ganske fersk i gamet selv :) Hatt 2 negative AIH (inseminering) og sakl nå starte opp med nesespray ifm IVF nå neste lørdag. Så kan dessverre ikke svare på spm dine :)

Men vil ønske deg velkommen og lykke til :)

Skrevet

Kroppen min reagerte på medisinene. Noe ble jeg trøtt av, noe fikk jeg ikke sove av. Gikk jo litt ut over humøret til tider... Spøryteskrekk har jeg også.. Ble rett og slett veldig sliten av medisinene. Den tyngste påkjenningen for kroppen var likevel når forsøkene viste seg å være negative. Vente i spenning på om mensen kommer. Håpe at man har blitt gravid. Går kanskje en dag eller to over, og håpet stiger. Så kommer mensen og nedturen er et faktum...Selv om jeg prøvde å forberede meg på det negative, så viste det seg å ikke være så lett.. Vi reagerer sikkert forskjellig, så kan bare ønske deg lykke til :-) Jeg er 28 uker på vei. Naturmetoden fungerte best for oss:-)

Skrevet

Heisann!

Jeg har også meldt meg inn på denne siden. Jeg skal ringe inn mens tirsdag om en uke. Er på stOlav. Da ligger vi nesten likt ann i løypa!

Jeg er også veldig spent på om dette kommer til å føre frem.

Krysser fingrene for oss og alle de andre her inne!

Skrevet

Hei!

Velkommen!

Jeg har vært prøver nå i 2,5 år og skal også i gang med 1. IVF nå. Jeg ringte også inn mensen i går - og skal begynne med spray 3. april - uttak i uke 19.

Jeg vet heller ingenting om hvordan jeg kommer til å reagerer på dette - det blir spennende! :S

Du må ha lykke til! Vi får følge med hverandre her inne..

Skrevet

Hei Cmoi :o)

Ønsker deg lykke til med det forestående forsøket.

Håper du slipper mye plager ifb. med medisiner,og ikke minst håper jeg det går deres vei.

Selv skal jeg ikke klage over plager under forsøkene.

Av 4 forsøk,er det kun ved det ene jeg har følt meg sliten,trett,utilpass og litt deprimert.

Mitt råd til deg er enkelt.Ikke les på pakningsvedlegget om bivirkninger.:o)

Lykke til Cmoi !

Klem fra

Skrevet

Takk til alle dere om ønskninger:)

Prøveren på nr 2, vi ligger akkurat likt ann i løypa:)

Jeg skal også starte med spray 3 april og uttak i uke 19. Skal inn 2 mai for ul for å se om folikkelene er store nok, så skal jeg inn igjen mandag 5 for uttak. Gleder meg, men gruer meg også.

Blir nr 3, sistemann er 13 1/2 år.

Lykke til, vi snakkes:)

Skrevet

Det var godt å høre at det er andre som er likt i løypa! Da kan vi jo følge med hverandre litt. :)

Hvor er det du hører til? Jeg hører til Rikshospitalet.

Jeg har ei datter på 3,5 år.

Jeg gleder meg til å komme i gang, men gruer meg nok mest til sprøytene og uttaket - vet jo ikke hvordan en kommer til å reagere på det, og om det er vondt osv...

Lykke til til deg også! :)

Skrevet

Prøveren på nr 2

Hei, jeg hører til på St.Olavs og gleder meg masse til å komme i gang snart. Første spray dag på torsdag i neste uke. Fikk alle medisinene i posten, hentet de i går. Det var medisiner for 11 000.- mye på en gang. Har ikke kikket ordentlig nedi enda, så jeg vet ikke helt hva den inneholder. Har 2 jenter på 13 1/2 og 19 år fra før, blir et nytt kull for meg dette:)

Det eneste jeg gruer meg til er uttak, hørt at det skal være ganske vondt.

Skrevet

Heisann.

Jeg har så vidt vært innom her tidliger, hadde første icsi-forsøk i november og skal nå starte opp på forsøk nr. 3.

Starter opp på spray 3 april, og sprøyter den 17. - antar det blir uttak og innsetting i uke 18. (Hører til i Tromsø).

Hentet pakken med medisinene i dag, kostet 15 600,- for spray og sprøyter. Har fått en annen type sprøyte enn sist... dyyyrt!!

Eneste bivirkningene jeg fikk av sprayen var litt hodepine og hetetokter, hadde ingen bivirkning av puregon-sprøytene. Er spent å se denne gangen siden det er annen type sprøyte.

Men,men - gleder meg veldig til å starte opp igjen.

Håper så veldig at det går bra denne gangen:-)

Masse gode tanker til alle andre også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...