grolla Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Lurte masse på hvilke tegn man fikk på at fødselen var i gjære før jeg fødte. Vet at det er mange som spekulerer rundt dette, så her er noen veldig uvitenskapelige tegn på at min fødsel var nær forestående: To netter med regelmessige kynnere og kraftigere uregelmessige menssmerter før fødsel. Slimproppen gikk to dager før. Fikk (om mulig) enda mer følelsen av at hodet datt ned mellom bena siste dagen. Hadde generelt mye menssmerter om nettene siste uken før fødsel, og ekstremt mye kynnere. Hadde etter de siste to nettene en ganske sikker følelse av at det kom til å skje den påfølgende natt og dag, sa det til venninner og sambo, og det stemte det altså. Hva med dere, flere ting dere kan si i ettertid?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Slimproppen gikk rier i 1 uke så jævli klar ut(hele kroppen ansiktet var helt sprengt..... MASSE vann i kroppen kviser vondt i magen(ingen fikk kjenne på magen en gang)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 kviser og vann i kroppen er jo ikke ett tegn da;) men som sagt så er det såå forskjellig men at slimproppen går, min gikk halveis 1 uke før fødsel, resten gikk timen før hun var ute. du har mye avføring, altså går på do mye, kroppen skal ha det ut, slik at du slipper klyster på føden. jeg hadde rier 3 dager før jeg fødte, skikkelig intense, men da vet en jo at det er i gang da. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå