Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 baby på tre uker? Gutten vår sovner ved puppen hele tiden. Vanskelig å vite når jeg kan gi meg med å prøve å vekke ham igjen...
❤lille stjerne❤ Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Da babyen min var 3 uker var det amming i ett kjør. Hun spiste, sov, bæsjet, spiste, sov bæsjet. Pupp&baluba kan du si! Hun ville ha mat med 1,5 times mellomrom i starten, og hvert måltid varte veldig lenge. Særlig på kveldstid var det stort sett bare å sitte i sofaen å amme og amme og amme.... Etterhvert begynte hun gradvis å klare seg lenger mellom måltidene og hun ble også raskere til å tømme brystet. Det er vanlig at den første tiden stort sett bare består av amming og det kan kjennes veldig intenst og slitsomt. Man rekker intet annet og føler seg som en melkeku i blant. Men tiden går fort og nå savner jeg ofte den perioden hvor hun lå så fredelig ved brystet og spiste og koste seg og sovnet...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Ved tre uker så telte jeg aldri antall amminger eller hvor lang tid vi brukte, bare satt og ammet mesteparten av tiden. Det går seg til etter hvert, men de første fem-seks ukene kan det føles som om man ammer hele tiden, ja!
happy og to små Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Min jente er snart 4 uker, og jeg ammer nå stort sett hver 3-4 time. Noen ganger oftere, men det er da somregel på kveldstid. Om natten varierer det fra 3 til 6 timer mellom hver amming. Da hun var 0 - 3 uker var det ikke noe system på ammingen i det hele tatt, ammet når hun ga uttrykk for at hun ville ha mat, og det kunne være alt fra 1 til 4 timer mellom hver gang. Hun sovnet alltid ved puppen de første 3 ukene. Hender at hun gjør dette fremdeles, men er mer våken nå enn tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå