Gå til innhold

Å gi klær til sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo masse klær som N har vokst ut av, og lurer på å gi noe til sykehuset der hun ble operert i fjor.

Da hun var innlagt der så brukte hun klærne de hadde der (det var det enkleste) men det var jo ikke allverdens utvalg. Tredde på henne genser i str 4 år og bretta opp ermene 3 ganger =)

Så jeg lurer bare på om det har noe for seg å gi avlagte klær til sykehuset, eller blir det bare teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De blir uansett veldig glad for at noen spør dem om de trenger!! :)

Hvis de ikke trenger, er det en drøss med andre som virkelig gjør det, for eksempel

* Asylmottak

* Mennsker som ikke har så god råd, uanhengig av opprinnelsesland

* Barnehager

Det går også an å sette inn annonse gratis på finn.no, på Gis bort.

Snilt gjort av deg!!

Skrevet

Spør dem=) Ellers kan du jo prøve deg med et krisesenter=)

Skrevet

Jeg trodde en brukte private klær på sykehuset? Det gjorde både vi og de andre på avd. da jeg var der med minsten i 3 uker. Men det skader jo ikke å ringe:)

Ga bort en del klær til kirkensbymisjon for en stund siden. De deler ut. Asylmottak har ofte prekær mangel på klær.

Skrevet

Vi brukte klærne som de hadde på sykehuset, det gjorde de andre med små barn der også såvidt jeg så.

Var liksom det enkleste med tanke på vask osv, og siden vi ikke visste hvor lenge vi skulle være. Skulle også til et annet sykehus senere, der brukte vi egne klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...