tittentei... Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Har en gutt på snart 6mnd.Han er stor.Trenger mye mat!hvor ofte gir dere??å hvor mye??hva gir dere??Jeg gir forskjellig.Pleier og få grøt morgen, kveld,men imellom??Hvor mye mme???syns han drikker lite,for han spiser mye:)greit å høre forskjeller med andre,hehe
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Har også en gutt på 6 mnd. Han var ca 7100 g og 65 cm lang på 5mnd kontroll. Jeg ammer. Han vil ha mat ca hver andre time, men gir også grøt morgen og kveld og etter de måltidene kan det gå litt lenger før neste måltid.
Milla-baby Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Gutten min er 6,5 mnd. Han får en halv skive til frokost,1 beger fruktmos til lunsj,1/2 middagsglass til middag og en dobbel porsjon grøt til kvelds. Han får melk til alle måltidene.(vann utenom i tiellegg) Drikker ca.500 ml mme til sammen i løpet av en dag. (spiser ikke om natten lenger). Han får mat 4 ganger for dagen. 3-4 timer i mellom.
tittentei... Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 Takk,min gutt var nesten 9 kilo og 70 lang på 5mnd.Han blir glad når han får mat,han vil ha myyye mat.takker for svarer..
tittentei... Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 Hei Milla:)min gutt er snart 6mnd.Han liker fruktmos.:)Han liker det meste.Han vil ikke ha melk etter grøten,må vente litt.takker for svaret
SuperGlad Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 gutten min er også snart 6 mnd, har ik vært på 5 mnd kontrollen siden jeg glemte det.... men han er stor, 7 kg på 4 mnd kontrollen :-) han fikk frem til 3 dager siden kun mm. Å da hver 3-4 time, om natta virket det som om det var hver andre time i de siste 2 ukene, men det viste seg kun at det var siden han ikke lå alene at han våknet så ofte. Da vi kom hjem fra turen vår å gutten fikk egen seng sov han fra 20-24, pupp i 5 min, deretter til 6, pupp, og så til 8. Han har fått kun noen skjeer med grøt de 3 siste dagene. så her er jeg enda et meieri :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå