Vipsenmamma Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg synes det var et fint navn jeg. Minner meg også om Brit Karen fra bøkene om Aurora........*mimre*
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Litt sånn 70 talls kansje, men det er ikke negativt ;-) Personlig liker jeg ikke Britt, men sammen med Ellen ble det litt mykere og finere. Britt Ellen var absolutt ikke et ille navn.
Vannmann35 Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Ikke så glad i hverken Britt eller Ellen, og føler disse to navnene er tilhører mødregenerasjonen...
mamma til 2... Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 litt for gammeldags og kjedelig etter min smak... men hver sin smak:)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Liker ikke Britt, men Ellen er helt ok. Ville i så fall bare brukt Ellen. Britt er lite pent...
Troillpia Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Helt greit navn,- for meg får det et litt sus av Finnmark over seg... Pussig foresten å lese i debatten her at dette er et for gammeldags og umoderne navn, eller at det tilhører mødregenerasjonen. Hadde du foreslått Leah eller Linnea osv. ja da hadde det plutselig vært et "oppbrukt" navn! Ikke bare, bare å bli klok av! :-)) Det viktigste er at det er et navn barnet kan leve med, både som barn og voksen, og at de som gir barnet nettopp dette navnet, gjør det fordi de liker det og syns det passer :-)
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 er ikke så glad i navnet Britt.. synes det lyder litt hardt og strengt.. men Ellen er pent! men har litt med assosiasjoner å gjøre.. så sånt kan endre seg fort! hadde jeg kjent ei lita søt britt hadde sikkert det vært hva jeg hadde assosiert navnet med.. Ta det navnet dere liker best
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Jeg hater dobbeltnavn så jeg burde vel ikke svare på dette, men vil bare si at jeg synes Ellen er et nydelig navn og ikke så mange som heter det fort iden heller
ma-85 Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 Ja, kommer man med noe originalt (som dette faktisk er) får man høre at man er umoderne, og kommer man med ti-på-topp navn får man høre hvor oppbrukt og kjedelig det er. Ikke lett! Synes Britt Ellen var helt fint jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #14 Skrevet 21. mars 2008 Er ikke så veldig glad i Britt, forbinder det med mange mødre omkring, men syns Ellen er greit. Liker dere navnet, så velg navnet. Det er iallfall ikke et navn barnet vil bli mobbet for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå