Gå til innhold

Hvorfor skal folk vi besøker dytte altmulig rart i munnen på babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok veldig morsomt å se ansiktsuttrykket når babyer får nye smaker, men det er jo så plagsomt at folk bare plutselig har gitt lillemann noe! Får jo lyst til å ikke dra på besøk dit!! Flere som er plaget med dette?

Skrevet

får jo bare stå på ditt og si fra at det ikk er akseptabelt da.

Jenta vår har fått smake på det meste siden 5 mnd (11 mnd nå.)

Men ingen får gi henne noe uten å spørre om det er greit først.

Det har jeg vært nøye med å si fra om. Så har derfor ikke opplevd at de har gitt noe uten å spørre først om det er greit.

Men karnsje folk syntes det er greiere å spørre hos oss siden vi ofte sier ja.

Da er det også bare snakk om at de kan gi en liten bit, nå spiser hun jo meste av det vi spiser da, får ikke egene middager og slik. Men er det noe søtt får ho fortsatt bare en liten smak. Ho er mer glad i rosiner,banan og pære som sjokolade så da får ho heller frukt, men ho har smakt godteri.

Skrevet

Moro ja men ikke ok. Alle må spørre mamma/pappa først syns nå jeg. En ting som er super ekkelt er når folk som kommer på besøk tar vesla opp på fanget og hun tar tak i en finger og suger på den og de lar henne gjøre det!!! Æsj ikke godt å vite hvør den har vært knurrrr.

Skrevet

Familien til sambo ønsker gjerne at jenta vår skal få smake på alt. "Snart får du også smake på dette, lille venn" Nei det får hun ikke svarer jeg, og de maser at joda, det må hun da få. Nei, nei, nei! Hun har ikke behov for det.. ååååh, blir så lei.. hver gang vi er der må jeg si i fra.. Jeg kommer til å vente til det aller lengste laget med å la henne smake på alt jeg.. Det de ikke vet hva er, savner de ikke heller! De klarer seg på maten som er tilegnet dem og deres aldersgruppe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...