Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg skriver mitt innlegg her jeg selv om Lillegutt bare er 8 mnd gammel,men regner med at dere her inne har litt mere erfaringer med dette jeg lurer på Nå de siste dagene har Lillegutt värt helt spinnevill,kan ikke ligge i ro noen steder å skifte bleie på han er helt umulig en kamp!! han bare ruller seg over på magen hele tiden det gjör han også når jeg legger han ned i sengen.(blitt veldig sta) Han virker også litt små irritert,de eneste gangene han er rolig er når han ligger med sin vannflaske som han virkelig tygger på og koser seg med:) Jeg håper denne plutsige endringen i attferden hans kanskje er at det er tenner på vei?Eller er dette helt vanlig kanskje i denne alderen? Er det noen som har opplevd noe lignende? Håper på svar,en litt fortvilet förstegangsmor:)
Zarathustra Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Kjenner meg godt igjen med beskrivelsen av skifting av bleie.De syns jo det er så veldig gøy med alt de får til (rulle rundt 1000 ganger). Gutten min var også sånn, og er urolig på stellebordet ennå (1år). Han vil mye heller ned og tasse rundt. Men stadig tygging på ting kan jo tyde på tenner i tillegg:)
FuriLaks Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Ja, jeg husker at mini helt plutselig over natta begynte sånn, det var fryktelig tungt å skifte bleie en periode. Løsningen her ble minst mulig kamp, jeg tok bort bæsjen i en fei, holdt han over vasken og spylte noen ganger også. Og kjøpte up & go! Så kunne han bare holde på mens vi skiftet bleie.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Ja det er vel ikke så veldig mye å gjöre noe med,jeg får kjöpe disse up&go bleiene så får man i hverfall på han de mens han styrer på Godt å höre at det ikke bare er meg som strever med det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå