Thea Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Har kommet fram til at vi trenger en tvillingvogn, men bor i et hus med en bitte liten gang. Dypvogna står allerede i stua. Kan evt ha den i kjelleren, men da bør den være lett å bære. Noen som kan tipse om en praktisk vogn som ikke tar for stor plass? Barna blir 0 og 2 år gamle når vi begynner å bruke vogna.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har kjøpt Carena - og den er stor. Mitt problem er at jeg ikke får vognen i slike rullbånd (slike bånd man står på istedenfor rulletrapp). Til og med heisene er ofte smale. Dørene blir også ofte for smale. Så mitt tips er å måle gangen først - og så se etter vogn. For det er store forskjeller på dem.
Mooncake Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 PhilandTeds e3 er den søskenvogn som tar minst plass. http://www.barnevognguiden.no/philandteds/philandteds-e3.html Minsten ligger i en pose under vognen, til å begynne med. Man kan også fjerne "undersetet" slik at det blir en tradisjonell sportsvogn for ett barn. Kan jo være praktisk hvis du har liten plass og da det er aldersforskjell på barna. ... jeg har sett vognen i bruk og jeg synes det ser litt stusselig ut for minsten .. men, men... jeg har ei venninne som er veldig fornøyd. Selv har jeg kjøpt TFK. Vi har også liten plass til å lagre vognen, men jeg tenker jeg lar den stå under tak på uteplassen eller i garasjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå