Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Har hørt at man kan få lenger, mer smertefulle blødninger, og at amn kan blø ganske mye!
Innihampen Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 ja og de bivirkningene der skriver jeg under på, føler egentlig at jeg bare har 1 mensfri uke i syklusen,de resterede tre ukene, enten blør jeg eller har menssmerter og er driiiiiitsur! Tror jeg skal ta den ut igjen for dette går utover min stakkars mann;)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jeg tenker på bivirkninger som vektoppgang å slik?
fox`y Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 d er ikke nå hormoner i kobberspiralen så vektoppgang,humørsvigninger og hodepine kommer ikke av spiralen iallefall.. lengre og kraftigere blødninger kan man få som bivirkning ja. å d har jeg.men ellers er jeg stor fornøyd me kobberspiralen:) kostet meg 250 kr og kan ha den i 5 år,ypperlig syns jeg og ikke minst billi:)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har nesten ikke blødning etter jeg fikk kobberspiral, dvs. 7 dager med lite mensblødning, men fortsatt mye menssmerter. Det har jeg alltid hatt. Før kunne jeg nesten ikke gå noen plass når jeg hadde mensen. Måtte bruke både o.b og nattbind samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå