Gå til innhold

Trenger litt hjelp ang vogn (stor unge på 5,5 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 5,5 mnd som er veldig lang for alderen, hun er 72cm og har vokst ut av bag`en på vogna si.

Det er liten vits å kjøpe ny bag-vogn siden hun har vokst ut av omtrent alle, ihvertfall de vi så på på babyshop.

Men problemet ligger i at vi ikke finner en sportsvogn som IKKE kan legges helt ned, og det blir jo feil i forhold til at hun kun er 5,5 mnd`e, det vil jo ødelegge ryggen hennes.

Det er også viktig for oss at vognen er stor og romslig slik at det er plass til voksipose neste vinter.

Er det noen som har EasyWalker Sky her? Har sett litt på denne på barnevognguiden.no, og ser den har fått fin omtale.

Evt noen som har noen gode anbefalinger å komme med? Vi trenger ny vogn veldig veldig kjapt, og føler ikke at hjelper vi har fått på babyystyrsbutikker har vært til stor hjelp.

Setter veldig stor pris på svar =)

Skrevet

Vi har simo duo. Måtte bytte til bagdelen når småen var bare 4,5 mnd. Da måtte han krølle bena i bagen stakkar. Selv om dette er av de største typene.

Sportsdelen til simo duo kan legges heelt ned hvertfall, så med voksi, eller saueskinnspose blir det ikke så mye forskjell fra bagen:)

Skrevet

vi kjøpte brio kombi til vår.

bagen er liten men en bag er jo uaktuelt for deg nå uansett.

men sportsvogna er jeg utrolig fornøyd med!!

den kan legges helt, er stor og god. vi har skinnpose i den. dessuten er den så lett og god å trille på den fleste underlag selv om den er litt "tung"

og det jeg er veldig fornøyd med er det vendbare håndtaket. bare å vippe det over om babyen skal sitte forovervendt/bakover-

den er ikke av de dyreste heller da brio kanskje blir sett på som litt "simpelt" av noen. den er pen og enkel uten for mye dilldall på;)

Skrevet

TFKen er kjempelang i ryggen og skal passe heile vognperioda. Har den sjølv og den er veldig god å trille:)

Skrevet

tuusen takk for gode tips :D

vet du hvor mye briovognen koster uten bag?

HI

Skrevet

jaja11 : kan ryggen på denne legges helt ned ? og er det TFK Joggster Twist du mener ? :-)

HI

Skrevet

vil bare så gjerne at at dere som var så hyggelige og svarte meg kan fortelle meg hvor mye briovognen kostet, og om tfk`en og brio`en kan legges helt ned i liggende stilling?

Skrevet

Anbefaler simo duo. Baggen er 80 cm innvendig. Sportsdelen kan legges helt ned. :o)

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Vet du hva denne koster?

Planen var å ikke overskride 5000kr!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...