Gå til innhold

kraftig smerte nederst i magen over blæren, noen andre??

Anbefalte innlegg

særlig når jeg reiser meg opp så får jeg en grusom smerte nederst i magen eller over blæren som vanlige folk sier :-P De er helt grusomme og går over etterhvert da heldigvis. Grunnen til at jeg spør er at sist jeg hadde slike smerter (bare mye, mye verre og hele tiden) var det xu :-( Nå er jeg i 7 uke og ingen tegn til blødning eller noe slik som sist gang. Noen med samme erfaring? Det strekker godt på siden av magen, men dette er en helt annen smerte :-(

Fortsetter under...

Jeg har hatt en del vondt ned på den ene siden, da jeg sa det til mamma, lo hun og sa hun skulle si akkurat det legen hadde sagt til henne når hun var gravid, da hun

klaget over det samme: Og verre skal det bli!!

- Men er du redd? Kan du ikke ta en tidlig GU - legen gir deg helt sikkert rekvisisjon om du er redd.

Lykke til - håper det er helt normale smerter

jeg kjente akkurat sånn du forklarer i mitt første svangerskap. Jeg fikk beskjed om att det er helt normalt. Det er masse ting som strekker på seg. Spesielt viss du reiser deg fort opp.

Men det er ikke farlig. Jeg syntest også det kjntes unormalt ut den gang. Var redd det var noe galt. Men nå hvet jeg hva det er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...