Gå til innhold

Trenger litt hjelp, ang bleier og soving.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi vrir seg så mye på natten at hun alltid ender opp i ene enden av senga. problemet er jo da at bleia blir dratt litt nedpå rumpa og da lekker jo alt av tiss ut..

jeg bruker libero bleien 4-6 kg eller hva det er ( nr. 2 )

hun er 2 og halv mnd og veier litt i underkant av 5 kg.. noen som har tips om hvordan bleie jeg kan bruke, eller tips om hvordan jeg kan få henne til ¨å ligge roligere på natten ?

hun blir jo nesten alltid sovende uten dyne stakkar.

Skrevet

Kanskje du kan pakke henne inn, og legge tepper e.l rundt senga så det ikke blir så mye plass å åle seg rundt på?

Skrevet

Slet m d samme m minsten, prøv pampers baby dry! Grønn pk, ikke aktiv fit! Baby dry er helt fantastisk! ikke no lekasje her i gården! :)

Skrevet

hvis jeg pakker henne inn så blir det bare grining.. hehe..

hun må liksom få lov til å vifte med armer og ben, sikkert fordi hun har vondt i magen og at det hjelper eller noe..

Skrevet

Hva med å prøve en sånn "sovepose"? Jeg vet ikke hva de heter, men den

er som sparkebukse på toppen, også er det som en sovepose nederst.

Disse kan man feste til sengen, så minsten ikke snur seg eller ender opp som din. Vet de har en variant på H&M

Litt klønete forklart, men håper du skjønner hva jeg mener ;)

Skrevet

ja kanskje det hjelper :)

Hun åler seg jo en del oppi bagen på vognen også da, og der er det jo ikke så mye plass, men hun ender alltid opp med hodet helt klint inntill toppen og med bleia dratt av som vanlig.. hehe

Skrevet

libero bleiene har alltid lekket på mine barn, pampers er det eneste som holder av papirbleier:)

Skrevet

Ser det er forkjell på bleier her ja. Og ungene...

Jeg har både Libero Mini fra 3-6 kg og Pampers 2 fra 3-6 kilo. Men har funnet ut at jeg deler det på natt og dag, sann som vi selv gjør med bind.

Når han bæsjer skikkelig holder ikke Pampersen tett, men Liberoen gjør det. Derfor er jeg altid påpasselig med å bytte med engang når han har Pampersen på- det går ikke gjennom i selve bleien med på siden der med strikken mot bena på alle sider...

Jeg heller mot Libero nå, mulig det endrer seg når en kommer lengre opp i kilo klassene.

Skrevet

Ja jeg er veldig fornøyd med libero på dagen, men jeg bør kanskje gå opp et hakk på natten evnt..

problemet er jo at den sklir ned på rumpa, ikke at det lekker ut på sidene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...