Gå til innhold

Henning klarte seg desverre ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet til alle foreldres mareritt, natt til torsdag. Min lille henning på 3 uker hadde sovnet stille inn. Legene tror dødsårsaken er krybbedød, men venter på rapport.

De beste englene er de som blir hentet først!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke ord,vil bare gi deg og dine en varm klem.

Skrevet

huff så ufattelig trist:(:( sender mange gode varme klemmer. ta vare på værandre i denne tunge tiden.

Skrevet

Dette var utrolig trist å lese!! Jeg får skikkelig vondt inni meg. Klarer ikke forestille meg hva du går gjennom nå.

Hva skriver man til slikt? Alt man sier blir feil. Sender deg tanker og trøsteklemmer...

Skrevet

En klem fra meg og.. ingen ord er sikkert trøstende i en sånn situasjon..

Skrevet

Jeg har ikke ord... Tårene renner her nå... Sender dere de varmeste tanker!!!

Skrevet

Jeg får helt vondt, at noen virkelig må oppleve sånt er ubegripelig for meg! En varm klem til deg og dine.

Skrevet

Uff, for et mareritt. Så forferdelig trist....

Føler med dere.

Skrevet

Sitter her med tårer nå, helt forferdelig.

Skrevet

Uff, her kom tårene nå!:(

Ingen ord er bra nok, så sender deg en kjempestor klem jeg! Lykke til videre begge to!

Skrevet

uff, dette var trist.. Jeg føler virkelig med dere. Støtt dere på venner og familie som best dere kan.. Sender deg en varm klem.

Skrevet

Sender deg en klem jeg og...

Skrevet

Uff, noe så trist!! Fikk skikkelig vondt inni meg. Går ikke an å sette seg inn i situasjonen deres. Vil gi deg en god trøsteklem.

Skrevet

herlighet dette må være noe av det værste som kan skje!

Kan ikke si annet enn at jeg ikke skjønner hvordan det føles men vil gi en klem

Skrevet

:/ Vil bare gi dere en stor klem..

Så ufattelig trist:(

Skrevet

Noe så Jæ**** har ikke ord... mitt værte mareritt. Det rammer hvem som helst og når som helst...

Føler med dere... ord strekker ikke til...

Skrevet

Forferdelig trist. Føler med deg. Skal tenne et lys for din lille engel i kveld. Ord blir fattige i en slik situasjon.

Skrevet

Stakkars deg.. forferdelig trist! Sender deg masse klemmer.

Skrevet

Huff, forferdelig trist! :( Sender deg en klem, og ønsker deg lykke til videre!

Skrevet

Kondolerer.

Trøsteklemmer til deg og din familie.

Skrevet

Dette var töff lesing. Tror alle nybakte mödre tenker tanken at dette grusomme skal skje barnet de har fått! Jeg föler virkelig med deg og dine!

Skrevet

Sender deg en god klem og varme tanker.

Skrevet

Har ikke ord. Så ufattelig trist. Vet ikke hva jeg skal si til deg å..... Klemmer fra meg.

Skrevet

Dette var fryktelig leit. Vet ikke hva jeg skal skrive til deg... Vil gjerne få kondolere og uttrykke min dypeste medfølelse til deg og dine..

Skrevet

Å herregud - nå ble jeg helt kald inni meg her - så grusomt:o( All medfølelse til dere og stor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...