august tvillingmamma Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Endelig ble det min tur, nå har jeg hatt 6 prøverørsforsøk og endelig gikk det og det ble tvillinger. Jeg gleder meg masse og klarer ikke å tenke på annet. Bare en oppfordring til alle dere som prøver, det går til slutt.....
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer! Wow, du slapp å ta igjen meg:-) Jeg har hatt 11 innsettinger, ble gravid på 2 men mistet.. Har ikke tenkt å gi meg for det! :-) Vet du hvorfor du måtte ha så mange forsøk? Hos meg er årsaken tette eggledere, og tynn slimhinne. Den vil aldri bli over 7 mm tydeligvis:-( Men tenk så kos da, du skal bli tvillingmamma!:-) *Misunnelig* Takk or at du sprer håp til andre her inne, som kanskje er i ferd med å gi opp. Det er en slitsom prosess, det gjelder å være tålmodig! Klem
august tvillingmamma Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Ja stå på. Min mann og jeg fikk beskjed om at det ikke sånn sett var noe galt, men at han hadde litt grumsete sæd. Så det eneste de gjorde ved alle forsøkene var å rense sæden. Herlighet jeg trodde jeg hadde hatt mange. du må bare bite tennene sammen og stå på. Jeg trodde aldri lykken kom til å smile til meg. Hvor i landet er det du har gjort forsøkene? Jeg hadde 4 forsøk i Oslo, der var jeg ikke fornøyd, det ble aldri noe posetivt ut av noe. Men nå har jeg hatt 2 forsøk i Haugesund, dette var det andre og der har jeg vært kjempe fornøyd...
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer så masse! Lykke til!
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer, også dobbel lykke da, så gøy!!! Håper du kommer inn på "gravide slitere" nå, vi er noen flere fra ass. befruktning der, men det er litt stille, så vi trenger flere )
finetine Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Å takk:o)!!! Det trengte jeg å lese, har hatt 5 innsettinger og to avbrutte forsøk nå, og har vært nær ved å gi opp etter det siste forsøket. Men nå fikk jeg nytt pågangsmot:o)!!! Gratulerer så mye, også tvillinger da gitt-dobbel glede:o)!! Kos deg masse og nyt tiden fremover. Glad klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå