Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg satte inn egg i naturlig syklus for 15 dager siden. (2 stk) Testet negativt på rugedag 11. Fikk mensen for 3 dager siden, men det var da så lite som kom? Det var så vidt det var friskt blod i to dager, og mesteparten var brunt. Brunt tyder jo på gammelt blod, men jeg har jo ikke hatt uttak så jeg lurer på hvorfor det er brunt? Ble egentlig litt redd det er noe gærent med meg.... De andre gangene mensen har kommet etter negativt forsøk har jeg blødd mye mer.. Sorry detaljer!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Testet du negativt med hjemmetest? Eller blodprøve? Kan jo bare være at dag 11 var for tidlig. Ta en ny test du Noen har jo blødninger når de egentlig skal ha mens, men er gravide
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Med hjemmetest ja:-) Men kan ikke skjønne at jeg skulle være gravid, testet på dag 10 de gangene jeg fikk positivt svar. Me jeg bør kanskje gjøre det alikevel, bare for å være sikker?!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 JA!!!! Jeg syns du skal ta en ny test Bare for å være sikker... Er jo ikke sikkert du tester positivt like tidlig hver gang vet du
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Ok, da får jeg dra på apoteket i morgen:-) Om noen har opplevd lignende, vil jeg gjerne høre! -Altså nesten ikke blø etter negativt fryseforsøk.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Hvordan er mensen din i naturlig syklus? I og med at du haddde frys i naturlig syklus nå er det kanskje ikke så rart at mensen ikke er veldig kraftig..? Hvordan har du det med menssmerter?
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Hei, testet i dag og det var som forventet, negativt. Men det går fint, var greit å væe på den sikre siden! Snøfilla, til vanlig er syklusen min helt "normal", jeg blør i 3-4 dager, normal mengde. Denne gangen var det nesten ikke friskt blod, kunne bare tørke det bort, om du skjønner... Det meste var gammelt, så jeg syntes det var så merkelig. Takk for svar, jenter!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå