Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Kanskje dumt spørsmål, men har termin i slutten av juni, og lurer på om man bruker vognpose om sommeren, eller bare dyne/teppe? Er førstegangs ja... ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har en sommperpose fra teutonia som godt kan brukes. Den er tynn med glidelås rundt. Brukte den i senga også den første tiden:-)
volvo-mamma Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 jeg har ikke tenkt å bruke vogn pose, kjlper et sommer lamme skinn som jeg legger i bunnen av vogna og en dyne...så regulerer jeg med klær og tepper Kjøper vinterpose til senere bruk...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Du kan også bruke dyne. Greit å kunne brette den til side hvis det blir for varmt.
jh80 Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Har også en sånn tynn fjærlett sak, men brukte ikke den noe særlig sist, kommer jo litt an på hvordan sommeren blir, men et helseteppe holder som oftest. Det blir fort varmt nede i en bag. Det du bør være mest oppmerksom på er å ikke la sola steke på vogna, og vinden da...
Djoolia 07+08+12 Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har en voksipose med sommer og vinterdyne. Brukte den litt i sommer,men når vi fikk det skikkelig varmt,brukte jeg vanlig dyne istedet. Tror nok jeg blir å bruke dyne fra dag 1 denne gangen.
sekstisjuer Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har en vognpose for vinter og en for sommer. Ser selvfølgelig an været om sommeren, kan godt bruke bare dyne også.
miba;-> Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 jeg har termin 17 juni og har tenkt å bruke et helseteppe og en vanlig vogndyne. Har hatt en sommerbaby før og det fungerte fint,men man må passe på at babyen ikke blir for varm også da...
Tita&Tage Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Jeg fikk førstemann 21. juni for to år siden. Da brukte jeg vanlig dyne i vognen, eller bare helseteppe/strikket teppe de dagene det var veldig varmt. Hun lå enkelte dager uten teppe eller dyne også, ettersom det var en veldig varm sommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå