Gå til innhold

Noen her som har hatt med 7 mnd gammel baby på 9-10 timers biltur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne höre deres erfaringer og om dere har noen tips?

Hvor lenge av gangen satt deres baby i bilstolen. Vi har en acta graco duoflex og i butikken der vi kjöpte den sa de at den var en av de beste for lange bilturer.

Skrevet

min lille var 2 mnd da han var me på 9 timers biltur. ammet vær 2-3 time så da fikk han strekke på seg,ny bleieskift og pause før vi kjørte videre. d gikk kjempe fint. han har maxi cosi sete ennå han da.

er 8 mnd nå.

Skrevet

Hadde med snuppa på 10-timers biltur da hun var 4 mnd gammel. Tok også pauser ca. hver 2.-3. time. Spise litt og strakk litt på oss før vi tok ferden videre. Snuppa sov jo hele tiden da. Turen gikk bra, men merka godt at hun var sliten da vi kom fram.

Men babyen din er jo større:) Kanskje ta med litt leker for h*n.. sover nok ikke så lenge som min baby gjorde, så kanskje greit å ha mulighet til å sette seg bak sammen med han/hun for ¨å aktivisere babyen innimellom. :)

God tur!;)

Skrevet

Vi kjørte 150 mil på tre, fire dager da jenta var 3 mnd. Hun satt 3 - 5 timer i bilstol i slengen, avhengig av om hun sov eller ikke. Gikk helt fint, hun har vært sterk i kroppen siden hun var født, og klaget ikke en eneste gang. Vi har også Acta Graco.

Skrevet

Vi har ei jente på sju mndr. som vi tok med på en ni timers biltur. Men vi valgte å dele turen opp og sove over på hotell. Mye mer behagelig, både for oss og henne! Og vi tak naturlige pauser underveis, ved ferjeleier og så videre. Dessuten bruker vi vognbagen som bilsete, så hun kunne sove liggende i bilen. Det fungerte fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...