Impulsiw Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg bare MÅ ned i vekt. Veier 127 kg nå ( Driver på lavkarbo.no og det funker i all fall. Har gått ned itt nå på14 dager. Spiser ikke brød,potit pasta og ris... så det går i egg,bacon, ost lax...osv.. Noen som har gått ned mye som har noen trøstens ord?? Noen som SKAL ned som kan tenke seg å gjøre det sammen med meg? Det hjelper når man er flere... Håper på MANGE svar... )
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 hmmm men de fleste her inne er vel gravide.. og gravide skal jo ikke slanke seg.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har også gått ned på sånn diett før, men jeg gikk opp 30kg da jeg ble gravid etter det Det funker jo, men det kan være vanskelig etterpå når du skal innføre karbohydratene igjen. Morsjon er vitkig uansett, prøv å gå en tur i hurtig tempo hver dag. Lykke til
*gullungen med okt spire* Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 er du gravid??jeg veier 129 og er i uke 9 jeg har fått beskjed om å ikke slanke meg men gå turer å spise sundt...jeg la på meg 35 kg med min første å har ikke fått det av på grunn av sykdom i beina...men jeg skal klare dette..blir den siste ungen på meg blei frarådet å ikke bli gravid igjen på grunn av sykdommen men jeg ville ikke at lille gutt skulle bli ene barn så jeg blei gravid igjen nå jeg får masse støtte å oppfølging på sykhuset...go påske til dere alle sammen
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Jeg er gravid og vil ikke slanke meg men er veldig bevisst på hva jeg putter inn. Heldigvis har jeg ikke sug etter noe godt hele tiden denne gangen. Har ikke lagt på meg nå i uke 12. Sist hadde jeg lagt på med 12 kg i uke 12! (røykeslutt og veldig god matlyst) Sist la jeg på meg 35 kg og sliter med 15 kg som satt igjen. Har bestemmt meg for liten vektoppgang...og har sagt fra til alle rundt meg at de ikke trenger lage fristelser eller si at jeg må spise mens jeg kan! (det hørte jeg mye sist) Så enda respekterer familien og venner dette. Mannen min er normalvektig og en god støttespiller. Jeg er åpen om problemet mitt og føler at han er god støtte uten å være moraliserende eller etter meg om jeg spiser et kakestykke.
bomsa Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 slanka meg 40kg før graviditet, men kunne aldri tenkt meg å brøve en slik lavkarbo diett da det er så utrolig farlig...min lifstilsendring var bare mer trim og mindre mat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå