Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer det seg ikke veldig termin nå?

Hvordan har du det? Og hvordan er formen?

Tenker masse på deg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tjorven, så koselig at du tenker på meg =)

Det er bare 8 dager igjen til termin, så ja, det nærmer seg med stormskritt. Kan ikke si jeg merker noe til at fødselen er så nært forestående, for formen er strålende og det har ikke skjedd noe nytt som jeg har merka ihvertfall. Ting er nesten litt _for_ bra, for jeg blir ikke lei av å være gravid heller - og det hadde vært en fordel for meg så jeg kommer over den siste resten av fødselsskrekk ;-)

På den andre siden er jeg utrolig nysjerrig på hvem det er som romsterer rundt inne i magen min, og veldig utålmodig etter å treffe henne. Så selv om jeg ikke har det så travelt med å bli kvitt magen, vannet i kroppen, bekkenløsningen, prikkingen i fingrene og alle de andre småplagene så har jeg begynt å se frem til fødselen med skrekkblandet fryd ihvertfall! Det er utrolig spennende hele greia =D

Håper du får et like fint svangerskap som jeg har og har hatt, det er så mange små og store ting å glede seg over hele veien =)

Skrevet

Så bra, og så spennende..

Du har vært heldig, men tror nok det også har noe med innstillingen og personligheten din!

Mange av venninnen mine har pluselig vært superspreke rett før fødselen. Men nå er det jo første gang du føder, så det kan jo gå over tiden.

Nei, du har en fantastisk tid fremfor deg - endelig skal du ble kjent med henne!

Lykke til om vi ikke snakkes :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...