Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 aner ikke hvordan jeg skal forklare dette, men får bare starte. før jul var jeg på fest sammen mes sambo og jobben han, møtte da en mann som bare er så sinnsykt sjarmerende! har møtt han litt ute etterpå og, på puben ol. å har på en måte liksom leitet etter han når jeg er ute.. har funne nr hans gjennom gulesider og leita meg i hel på facebook etter han.. sa dette til han i helga at eg har tenkt mye på han, og leitet etter han.. har egentlig ikke tenkt så mye på han etter jul, men nå, siden lørdag, så tenker eg MYE på han,og har KJEMPE dårlig samvittighet overfor sambo. vi har ikke kysset eller noe. vi danset en del swing når jeg har møtt han ute. å nå i helgen møtte eg han igjen, å når jeg sa alt dette til han, så sa han at han skulel finne meg på facebook, så vi kunne snakkes der liksom.. men nå vil jeg ikke dette.. føler meg som en dritt, å viss jeg sier dette til sambo, så er det slutt mellom oss, å vil ikke det pga at jeg har vore en dritt.. sånn, det var det. hva syns dere, hva bør jeg gjøre, har jeg vore "utro" på noen vis? er snill viss du legger dette ut på skravle.. Mvh
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 For det første: Hold kjeft! Sier du noe ødelegger du forholdet deres. Oppførselen din har ikke vært helt bra, men du har ikke gjort noe alvorlig galt. Alle kan oppleve å bli betatt av en annen, desverre. Du løste det til slutt på en bra måte; ved å forstå at du ikke ønsket å ha kontakt med denne mannen. Din eventuelle dårlige samvittighet må du holde for deg selv, ikke si noe! I dette tilfellet vil ærlighet mest sannsynlig skade forholdet deres for alltid.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 HI her. skal love deg at jeg har lært, å kommer ikke til å ha noe kontakt med han utenom å si hei viss jeg går forbi han vil du legge dette ut på skravle for meg? vil høre hva andre mener..
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Hvis du har bestemt deg for ikke å ha kontakt med denne mannen så synes jeg ikke du skal si dette til samboeren din. Du har nå fått kjenne litt på hvordan det ville føltes hvis du hadde vært utro, uten at du har vært det. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet, du har ikke gjort noe galt. Tror vi alle trenger litt sånne erfaringer for å sette pris på det vi har. Vær stolt over at det ikke gikk lenger enn det gikk! Dette kommer du til å le av om en stund
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 off, så bra å høre.. føler jeg har vore skikkeli utro, men allikevell ikke har vært det... takk for svar jenter.. håper jeg glemmer denne fyren nå.. HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Synes nok heller ikke at du bør si noe til din samboer, det vil bare ende opp med å såre han. Alle kan bli betatt av andre uten at det av den grunn betyr noe. Som oftest så er det bare spenningen som lokker. Jeg har opplevd dette selv, men da var det fordi en annen mann fattet interesse for meg og jeg ble smigret. Jeg visste hele tiden at jeg ikke var interessert og at det var kun samboer som var aktuell for meg, men det at en annen viste interesse for meg føltes godt og jeg fikk sommerfugler i magen når jeg traff han, rett og slett fordi jeg visste at han så på meg med interesse. Som deg lette jeg på internett etter han, men gjorde aldri noe mer. Du burde nok ikke ha fortalt han at du var betatt, jeg synes at det var å gå et skritt for langt med tanke på at du har samboer, men så lenge du ikke har noe videre kontakt med han (annet enn tilfeldige møter, det kan man selvsagt ikke unngå) så synes jeg ikke at det du har gjort er så veldig ille.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg!!!!! Men når det er sagt så jepp HOLD KJEFT for sier du noe nå så kan det ødelegge mer enn nødvendig!! Vi er litt rare vi mennesker vi gjør til tider ting vi angrer på senere. Lykke til og god påske
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Ikke noe å stresse med! Du har da ikke gjort noe galt! Langt i fra vært utro. Du har jo bare snakket med mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå