Gå til innhold

Ja, ja... på'n igjen! Linea er forkjøla og kastet opp i natt!!

Anbefalte innlegg

Er det mulig?? Trodde det ikke ble så ille før man hadde bhg barn, jeg!

Vi var ute i sola hele lørdag og søndag og har tydeligvis ikke vært så flinke med påkledningen som vi burde vært. Vi kjente på henne stadig vekk og hun var ikke kald, men det blåste jo svakt og hun hadde ikke noe som er helt vindtett på seg + lua (sånn hette lue) sitter litt løst så det kan ha kommet litt kald luft inn under den...

I hvertfall hun snørrer og hoster litt og har feber (vanskelig å sove på kvelden og måtte få febernedsettende) og i natt var hun våken i lang tid, satt mest og snakket og sang i sengen sin så vi tenkte hun hadde det fint, men at hun måtte sove. Så vi tok henne inn til oss, konstanterte at hun var litt tett i nesen og før vi rakk å gjøre noe med det så kastet hun opp uten noe forvarsel. Var ikke en host først en gang. Sikkert mye slim og snørr som måtte opp. Så da var det opp og skifte på seng og barn og i det hele tatt. Utrolig glad for at mannen min har fri så jeg slapp å ta hensyn til at han skulle få sove før jobben.

Sov kjempe dårlig resten av natten (de resterende to timene før Linea syntes nok var nok!) med en unge som skal ligge helt oppi meg og dra meg i håret, mann som ligger litt på diagonalen og klorer på meg med føttene, og baby i magen som mente at kl 5 er en fin tid for turning. Merker at ryggen er litt gåen, da jeg i realiteten kun hadde 20 cm som var bare mine i senga i natt!

Fortsetter under...

Da har vi vært ho legen og fått konstantert ørebetennelse på begge sider. Fikk penicillin fordi hun nettopp har vært syk. Så da satser vi på at hun blir bedre i morgen allerede.

Våknet uten feber på fredag, men det kom igjen litt på kvelden. Fra lørdag av har hun vært helt feberfri og penicillinen har gjort sitt. Men hun har fått en kraftig forkjølelse også så det tar nok litt tid før hun er 100 %. Heldigvis er matlysten tilbake så i går og i dag har hun spist godt. Nå håper vi bare at nattesøvnen skal falle tilbake til god rytme, til nå har det vært en del tull, men i natt var det bare smokk eller vann som skulle til. Pappa var inne hos henne tre ganger i natt, etter at vi la oss, men hun sov til 8:45 (ny rekord!!)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...