Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere alle sammen.

Jeg har nettopp lest igjennom hele den forrige linken fra uke 10....er kjempe spent på hvordan det går med alle sammen..er det mange som har testet...????

Selv er jeg på dag 10, tror jeg må ut og kjåpe en test idag...

Denne ventingen er helt uutholdelig, og følelsene løper helt løpsk med meg.

Lørdag var jeg helt sikker på at jeg var gravid..ømme pupper og mensmurring, men utpå dagen søndag fikk jeg skikkelig følelsen av at jeg ikke var det lenger. Puppene var mindre ømme og mensmurringene var borte.... gråt hele dagen igår.. helt ustabil i humøret. Kan alle disse svingningene skylldes Crinone? Føler meg trist idag også, men nå er de ømme brystene kommet tilbake... blir helt frustrert av dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

tror jeg var den foerste som testa jeg..Og den var desverre negativ, saa er litt deppa naa. Spesielt siden vi ikke vet hva som skjer videre, om vi faar dekket flere forsoek eller ikke (holder ikke til Norge). Om vi ikke faar flere forsoek, saa er det nesten en verre nyhet enn den negative testen, da vi ikke vet om vi har raad til aa betale selv, samt, om vi gaar privat, ville jeg valgt ett anna sykehus, men mannen har jo frosset ned saed paa det sykehuset vi var paa, saa da maa han sikkert igjennom enda en TESE (noe han ikke har saa lyst til og det skjoenner jeg), som igjennom kommer til aa koste en liten formue!!.

Skrevet

Jeg testet idag på rugedag 12 og den var POSITIV! Helt uvirkelig og rart, endelig etter så mange år fikk jeg endelig se det blå krysset, klart og tydelig, ingen tvil!:D

Jeg er en av dem som har gruet meg skikkelig til test. Den ene dagen har jeg vært sikker på at jeg er gravid og dagen etter har jeg trodd at dette har gått i vasken! Har hatt dager uten murringer og ømme pupper jeg også, og dager med de symptomene, kan bli helt forvirret av det ja! Men det er jo en vanlig bivirkning av hormonpreperatene vi tar med progesteron. (Selv tar jeg Progestan kapsler)

Den ventetiden fram til testing er grusom og tror vi er mange som sliter med humøret i denne tiden. Høyt oppe og langt nede...;)

Lykke til med testing! (Men husk at rugedag 10 KAN være litt tidlig, så du ikke blir altfor skuffa.........!)

-klem-

Skrevet

Heisann:)

I dag klarte jeg ikke å vente lenger, og sniktestet! Er på rugedag 11, om jeg regner innsettingsdagen som dag 1. Den var negativ:( Kunne kanskje skimte en svak strek, men tror egentlig det bare var ønsketekning...! Satser på at det var for tidlig, og at jeg vil få et bedre resultat om et par dager. Har ikke gitt opp håpet helt ennå:)

Det må jo være flere som har testet...?

Skrevet

Gratulerer:) Så utrolig gøy! Håper spiren klorer seg fast! Lykke til:)

Skrevet

Hei!

Jeg testet i går,rugedag 10-negativ. Huff var helt knust og gråt og gråt. I dag har jeg tatt meg sammen og tenker at så lenge ikke mensen er dukket opp og det ikke er dag 14 så er det fortsatt håp.

Humøret frem til test hat vært helt grusomt. så sint innimellom. fryktelig irriterende.

krysser fingrene for oss jenter!!

Skrevet

Hei alle sammen!

Måtte selvfølgelig snik-teste jeg også :-( Vanskelig å klare å holde seg... Jeg testet svakt positivt på dag ni, enda svakere på dag ti og så helt bledahvit i dag på dag 11. Tror nok at egget har sneiet så vidt innom livmorveggen for så å slippe taket... Regner det som negativt, men tør lispm ikke slutte med progestan enda heller. Jeg satte jo inn to egg så har kanskje et ørlite håp om at egg nr to skal klare å få klort seg fast!!!

Uansett.. gratulerer så mye til deg med positiv test og håper inderlig at flere følger etter!!! :-))

Skrevet

Hei !!

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt!!!!!!

Tror jeg kommer til å teste imorgen utpå dagen.... symtomene er kommet litt tilbake idag, ømme pupper og litt mens murring. Jeg blir helt frustrert og utslitt av å tolke alle symtomene.

Reiser til Spania på 2 ukers ferie til torsdag, så det hadde vært godt å få det avklart før jeg reiser.......hvis dette går dårlig skal jeg trøste drikke maaasssee god Spansk vin ...

Lykke til med testingen til alle dere som også skal teste de nærmeste dagene.

Skrevet

Hei Mumrikken, det kan ogsaa vaere restene av eggloesningssproyta som gjorde at du fikk en svak positiv paa dag ni..Det er derfor de ikke anbefaler aa teste tidlig da det kan gi falske forhaapninger..

Skrevet

Hei uke 10 jenter-

Gratulerer dere jenter som har fått positive tester - lykke til og håper på at spirene holder seg inni magene deres til 9.de måned:)

Jeg har testet på dag 14 idag, 5.innsetting som er negativ. Uff, er så kjempe lei meg og frustrert, lengter så etter en positiv test, ser ut til at vi ender opp som de 50% som ender opp uforklarlige barnløse med hjelp. Trøsteklemmer til dere andre som har testet negativt også.

Ønsker alle lykke til!

Skrevet

Hei dere...

jeg testet negativt på rugedag 7... Positiv på rugedag 8 og 10...!! På rugedag 8 var det bare en skyggestrek, men det er en strek det også... så det var noen med skyggestrek her et sted... men da jeg tok en digital på dag 10 stod det Gravid... gøy gøy gøy.... har bare lyst å spole tiden frem til uke 12... er redd for at noe skal gå galt, som så mange ganger tidligere... men prøver å nye også da!!!

lykke til til alle sammen!!!!

Skrevet

Heisann:)

I dag var det på tide med en ny test. Og jeg er gravid!!!:) Testen viste et tydelig kryss:)

Jeg har hatt tre innsettinger, og dette var mitt andre fryseforsøk. Tør ikke slippe jubelen helt løs ennå, har en SA bak meg fra første forsøk. Så håper det går bedre denne gangen!

Men jeg er utrolig glad, nå skal jeg bare kose meg i påska:)

God påske til alle sammen og lykke til:)

Skrevet

Hei igjen dere :)

Da har jeg testet igjen, på dag 14.. Negativ, som forventet! Så da er det bare å brette opp armene vente på å komme igang med neste forsøk..sukk :-(

Gratulerer så mye til dere med positiv test!!!! Skjønner at mange har slitt for å komme i mål!! :-)))

Og til dere andre... Neste gang er det vår tur! :-)

Skrevet

Da var dag 14 her og testen lyste IKKE Gravid. Huff! Har jo sniktestet så har hatt noen dager å forberede meg på. Hvis ikke skjønner jeg ikke hvordan jeg ville orket å dra på hytta med familien i dag. Ble ikke den påsken vi hadde håpet på.

Så da får vi prøve på nytt. Men det er jo så lenge å vente :-(

Skrevet

Ja så var det over for meg...mensen kom idag. Hadde testet negativt for 2 dager siden, så jeg var forberedt... men tårene renner allikevel.. sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...