Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynne med den og hur länge kan de sitte i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte med den når han var 1 1/2mnd (var nesten 6kg da) Men ikke så lenge om gangen maks 15 min... Nå er han snart 3 mnd og ligger litt mer, men ikke så lenge om gangen. _Han har sovnet i den og, så da lå han i den i 30 min..

Skrevet

kan begynne ganske tiligt med den, kan jo regulere ryggen på den. så dei ligger mer enn sitter..

å kan brukes til babyen ikke får plass mer..

Skrevet

anbefales å brukes i korte perioder når de er så små=) Hvis man må på do ol he he.

Vi begynte ikke å bruke den fra hun var to-tre mnd. og da lå hun max 10min av gangen..

Skrevet

vi hadde først en vippestol uten vibrering, og den ville ikke småen sitte i.kjøpte en med vibrering for ca 1 mnd siden, da var han ca 2 mnd. han elsker den! kan sitte ca 20 min a gangen i den. gidder ikke lenger.

de kan nok sitte i vippestol veldig tidlig, men ikke i sittende stilling lenge. går den å legge ned, er det mye bedre!

Skrevet

hmm snuppa mi er 3 mnd. og jeg har sånn vippestol fra jysk hvor hun ligger og der ligger hun ganske mye...sovner ofte og koser seg.

Er det så skadelig for de å ligge der lenge? Den fra babybjørn er jo litt høy, så de "sitter" nesten men denne så ligger hun.

Skrevet

jeghar også den fra jysk. frøkna herer litt over 2mnd, og hun elsker og ligge/sitte i den. sovner der og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...