Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Når begynne med den og hur länge kan de sitte i den?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Vi begynte med den når han var 1 1/2mnd (var nesten 6kg da) Men ikke så lenge om gangen maks 15 min... Nå er han snart 3 mnd og ligger litt mer, men ikke så lenge om gangen. _Han har sovnet i den og, så da lå han i den i 30 min..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 kan begynne ganske tiligt med den, kan jo regulere ryggen på den. så dei ligger mer enn sitter.. å kan brukes til babyen ikke får plass mer..
venter bolle nr 2 Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 anbefales å brukes i korte perioder når de er så små=) Hvis man må på do ol he he. Vi begynte ikke å bruke den fra hun var to-tre mnd. og da lå hun max 10min av gangen..
shimonie Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 vi hadde først en vippestol uten vibrering, og den ville ikke småen sitte i.kjøpte en med vibrering for ca 1 mnd siden, da var han ca 2 mnd. han elsker den! kan sitte ca 20 min a gangen i den. gidder ikke lenger. de kan nok sitte i vippestol veldig tidlig, men ikke i sittende stilling lenge. går den å legge ned, er det mye bedre!
*1+1=2 små* Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 hmm snuppa mi er 3 mnd. og jeg har sånn vippestol fra jysk hvor hun ligger og der ligger hun ganske mye...sovner ofte og koser seg. Er det så skadelig for de å ligge der lenge? Den fra babybjørn er jo litt høy, så de "sitter" nesten men denne så ligger hun.
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 jeghar også den fra jysk. frøkna herer litt over 2mnd, og hun elsker og ligge/sitte i den. sovner der og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå