ikø29 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Da har jeg vært hos legen og tatt blodprøve. Det har ingen hensikt å ta en ny allerede i morgen slik at vi må nok vente til over påske for å få svar... De var veldig beroligende på legekontoret og jeg kjenner jeg slapper mer av nå. I tillegg har blødningene avtatt. Ingenting i natt og veldig lite hittil i dag. Jeg er litt mer positiv i dag :-) God påske:-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Så bra at du har fått tatt en blodprøve nå da. De har ikke oppe på onsdag så du får tatt prøve nr 2 da? Det stemmer som du sier at det ikke er noen vits i å ta dagen etter, det er først 2 dager etter at den skal stige sier dem... Klæm
Viktoriana Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Høres jo positivt ut dette. Skal se det går bra. God påske.
ikø29 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 Satser og håper at det går bra,ja:-) Legekontoret stenger kl 12 på onsdag slik at jeg vil uansett ikke få resultatet.. Det er nok ingenting annet å gjeøre enn å vente....!!! God påske :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå