ikø29 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Blødningene har avtatt noe og jeg håper og tror at det er over.. Jeg har tatt blodprøve i dag og får ikke tatt den neste før over påske. Det vil bare være forvirrende å ta den to dager på rappen fordi hcg´en verken stiger eller synker så raskt ( ikke sånn at de kan lese noe ut i fra den oallefall..). De var beroligende på legekontoret og jeg kjenner jeg slapper mer av. Har i grunnen ikke blitt klokere, men, men... I natt ar jeg ikke blødd og det har vært veldig lite i dag. Nå skal jeg ligge ltt på sofaen. Legens ordre ;-)
Gullblomst Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Så bra at du ikke blør noe særlig mer. Det blir ulidelig spennende å vente disse påskedagene. Du får ha lykke til. At legene er beroligende kan hjelpe god på nattesøvnen. Så lenge det er håp, må du ikke miste motet Klem
ikø29 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Ja, jeg kunne klart meg uten den spanningen...!!!! Men, som du sier- det er håp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå