Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Var ute på tur med mannen min og datteren min på 10 mnd. Er også synelig gravid med nummer 2. Et eldre par sto litt unna der vi var, vi var på en lekeplass med jenta var, så tar mannen jentungen og går til huska med ho. Og da kom den eldre dama bort til meg og kjefta meg huden full for å legge meg etter en gift mann. Måtte jo le da og lurte på hva ho mente med det. Jo ho hadde sett at mannen min bærer giftering, det gjør ikke jeg for tiden. Så siden han hadde ring og ikke jeg måtte jeg jo ha lagt meg etter en som var gift med noen andre. Og enda mer snurt ble ho jo når jeg begynte å le av ho............... Jeg sa til ho at ho fikk jaggu la være å blande seg i andres liv detta var da noe mellom meg og denne mannen ikke noe ho hadde med. (hvorfor skal jeg forklare for ho at det er jeg som er gift med han og bare ikke bruker ring grunnet vann i kroppen pga graviditeten.) Mannen min lo godt når han hørte hva jeg hadde svart.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Men hva jeg ikke fatter er at ho fra den avstanden hadde fått med seg at en hadde giftering og en ikke. HI
Alba44 Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 I alle dager!! Hahaha, da tror jeg jammen at jeg hadde gapskratta av ho. Så utrolig teit.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Ja, skamme deg skulle du, legge deg sånn etter gifte mannfolk ;-) Hehe, enkelte bryr seg med alt rundt seg! *riste på hodet*
petite fleur Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Ha ha, at det går an! Bra svart, forresten ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Og dette er bare enda et bevis på at enkelte gamle damer burde skaffe seg en hobby Morsom historie, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå