Gå til innhold

Noen fra Trondheim her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

=)=)

Fortsetter under...

Skrevet

så koooseli :)

Når har du termin da?

Skrevet

Bor rett utenfor Tr.heim.

Termin 22.nov, hvis alt går bra denne gangen.

Skrevet

Rett utenfor tr.heim her å!!

Annonse

Skrevet

Hei!

Er fra utkanten av Trondheim. Skal føde på st.olavs om alt går bra!:)

Skrevet

Fra Trondheim ja:o) Termin 14.november hvis alt går bra.

Skrevet

Hei Er også fra trondheim, termin ca 10 nov :)

Skrevet

Hei mor79!

vi har visst termin på samme dag:) kan bli spennende å se om vi møtes på fødeavdelingen. Skal du føde på st.olavs?

Skrevet

Bor like utenfor Trondheim her og. :)Termin inntil videre 1.desember, men blir stort sett satt frem etter ultralyd pluss at jeg føder helt sikkert lenge før termin. Skal føde på St.Olavs om jeg ikke blir sendt til Oslo. :)

Skrevet

ja er fra trondheim her også=) er bra spent nå ja=)

Skrevet

Vi er nå en gjeng herifra, å det er gøy!! Håper det går bra med alle sammen, og at vi kanskje kan få til et bim treff, utpå våren her. Det hadde jo vært koselig.

Hvor gamle er dere da? Gift/samboer??

Jes selv er 27 år og venter nr 1. Er gift på 3.året.

Annonse

Skrevet

Jeg er 28år og har vært gift i fem år nå. Vi venter vårt tredje barn forhåpentligvis. :) Har en 9åring og en på 2 og et halvt år. :)

Skrevet

Jeg bor også i Trondheim er 31 år, samboer og venter vårt andre barn:)

Skrevet

Bor i Trondheim og har foreløpig termin 13. november.

Skrevet

Bor utenfor Trondheim jeg da. Er 22år, forlovet/samboer og mitt 2. barn. Har en sønn på 14mnd fra før. Vi flytter snart inn i nybygd hus, og vi gleder oss masse til å få et eget.

Skrevet

Ny termin 8. nov ifølge jordmor.

Jeg er 28 født i 1979 ,samboer , har jente på 9år og 2år og gutt på 8 år. I gang med vår fjerde!

Skrevet

Er også fra Trondheim.. 25 år ,samboer og vårt første barn.. Samboer har en datter fra før da.. Gleder oss masse.. Termin 7 nov

Mollimams: Har du vært hos jordmor allerede? Må man kontakte jordmor selv? Ny i gamet.. hehe

Skrevet

bor i namsos 'æ da men e enn del i trondheim, å kunne gjerne vert med på ett treff ja, har ca termin rundt den 13 nov, barn nr 2, har ei datter på 5 år .....

Skrevet

Jeg er fra Trondheim og har fått terminen min satt til ca 25.oktober, men det kan jo fort bli et novemberbarn for det! Så derfor hilser jeg litt på her også!

Skrevet

Hei Blomsterpia :)

Neida, men gikk innom kontoret hennes for å bestille time, da beregna ho termin for å se når jeg skal ha første kontroll. I uke 24.....

Litt å vente enda ja ;)

Skrevet

hei!

Bor i Trondheim:)Termin ca 4 november:)

Er det noen andre som bor i Heimdals området?

Skrevet

Hei Hei alle sammen:)

Bor i Trondheim:)samboer og venter vårt første barn=)*gledeglede*

usikker på eksakt termin,men blir i november en gang;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...